Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Entern skrev (8 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en fin søndag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Nedron skrev (7 timer siden): God morgen dere! Nedron skrev (7 timer siden): Jeg får inntrykk at Cassidy Tvillingene er glad i energidrikk🙂 Har aldri likt energidrikk.. Cassidy Tvillingene drakk mye mer energidrikk da vi gikk på ungdomsskolen. Nå drikker vi ikke energidrikk så ofte lengre. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du har en fin søndag.🥰🥰 Det har jeg og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Entern skrev (Akkurat nå): Det har jeg og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin søndag, og vi er glade for å høre at du også har det.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Cassidy Tvillingene har også en topp søndag i dag vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar I mårra får jeg etter planen spennende post... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): I mårra får jeg etter planen spennende post... Cassidy Tvillingene forstår at du gleder deg.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Ja, det blir første gang på noen år at jeg kjøper såpass mye av det på én gang Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Ja, det blir første gang på noen år at jeg kjøper såpass mye av det på én gang Cassidy Tvillingene lider også av kjøpemani, spesielt når det kommer til puslespill og vinylplater.🤣🤣 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Vinylplater har jeg aldri hatt, eldste musikkmediet jeg har hatt er kassetter. Puslespill har jeg kjøpt litt av, men jeg må nesten lime, ramme inn og henge opp ellers ser jeg ikke vitsen med å kjøpe, bare for å legge puslespillet og deretter ta det fra hverandre igjen og gjenta senere. Kanskje jeg begynner å legge et snart, føler litt for det. Legger ut bilde av det jeg begynner på når den tid kommer Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Vinylplater har jeg aldri hatt, eldste musikkmediet jeg har hatt er kassetter. Puslespill har jeg kjøpt litt av, men jeg må nesten lime, ramme inn og henge opp ellers ser jeg ikke vitsen med å kjøpe, bare for å legge puslespillet og deretter ta det fra hverandre igjen og gjenta senere. Kanskje jeg begynner å legge et snart, føler litt for det. Legger ut bilde av det jeg begynner på når den tid kommer Cassidy Tvillingene elsker den følelsen av å holde vinylplater i hendene våre, da føler vi ærefrykt. Og vi rammer alltid inn puslespillene som vi har puslet, og så henger vi dem på veggen.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Jeg syns dere sa at dere legger dem og deretter plukker dem fra hverandre og legger dem i eskene igjen? Jeg limer og rammer dem alltid inn, men det var det motsatte med dere såvidt jeg husker? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Jeg syns dere sa at dere legger dem og deretter plukker dem fra hverandre og legger dem i eskene igjen? Jeg limer og rammer dem alltid inn, men det var det motsatte med dere såvidt jeg husker? Cassidy Tvillingene henger alltid puslespillene opp på veggen etter at vi har puslet dem og rammet dem inn, vi tar ned gamle puslespill fra veggen som vi legger i esker for å få plass til nye på veggen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Aha, da har jeg kanskje blandet sammen de tingene jeg limer mine og rammer dem inn permanent, men har dessverre flere enn jeg har plass til, skulle gjerne hatt mer veggplass til alle sammen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar N-4K0 skrev (17 minutter siden): Aha, da har jeg kanskje blandet sammen de tingene jeg limer mine og rammer dem inn permanent, men har dessverre flere enn jeg har plass til, skulle gjerne hatt mer veggplass til alle sammen. Cassidy Tvillingene skulle også ønske at vi hadde mer veggplass til puslespillene våre vi. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Ja, jeg bor også i en kjeller, jeg vet hvordan det er med lite veggplass Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Ja, jeg bor også i en kjeller, jeg vet hvordan det er med lite veggplass Cassidy Tvillingene vurderer å rydde loftet hjemme, for da får vi litt mer veggplass.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar I dette huset er det bare et såkalt mørkloft som er komplett uisolert og delvis åpent der taket møter veggene, så der oppe er det iskaldt nå 🥶 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar N-4K0 skrev (11 minutter siden): I dette huset er det bare et såkalt mørkloft som er komplett uisolert og delvis åpent der taket møter veggene, så der oppe er det iskaldt nå 🥶 Cassidy Tvillingene ser den, det er iskaldt på loftet i huset som vi bor i også.🥶🥶 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå