Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. februar Forfatter Del Skrevet 10. februar Heppsann og hoppsann; det gjør jeg også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Red curry etter på å TOTEM ROBOTICK 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Jeg skal bestille hvitløksnadder senere i dag 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdag.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10. februar Forfatter Del Skrevet 10. februar Jeg spiser mørkeblå druer og de var kjempegode, til en forandring. Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Hei alle sammen! Hvordan har lørdagen vært så langt? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar (endret) Heisann Nedron jeg har spist hvitløksnadder i dag og så kjøpte jeg en bukett roser til mamma til morsdagen i morgen 😊 Endret 10. februar av N-4K0 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Høres bra ut! Hvordan smakte det? Håper bedre enn de lite imponerende ostepanetter jeg spiste😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene sier godkveld, vi håper at dere alle sammen har en fin lørdagskveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Nedron skrev (2 timer siden): Høres bra ut! Hvordan smakte det? Håper bedre enn de lite imponerende ostepanetter jeg spiste😅 Hvitløksnadder er som alltid snadder 😁 Jeg kjøper fra den lokale restauranten Milano Pizza & Kebab, ringer og bestiller mens jeg er ute på butikk og henter på tur hjem. Jeg prøver å begrense meg til maks to ganger i måneden/annenhver helg siden prisen er 300 nå. Men godt er det, verdt hver krone 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar N-4K0 skrev (9 minutter siden): Hvitløksnadder er som alltid snadder 😁 Jeg kjøper fra den lokale restauranten Milano Pizza & Kebab, ringer og bestiller mens jeg er ute på butikk og henter på tur hjem. Jeg prøver å begrense meg til maks to ganger i måneden/annenhver helg siden prisen er 300 nå. Men godt er det, verdt hver krone 😋 Cassidy Tvillingene synes også at Hvitløkssnadder er skikkelig digg.🧄🧄😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at Hvitløkssnadder er skikkelig digg.🧄🧄😋😋 dipping low in the lap of luxury Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene liker dipper godt vi.😋😋 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar 32 minutes ago, N-4K0 said: Hvitløksnadder er som alltid snadder 😁 Jeg kjøper fra den lokale restauranten Milano Pizza & Kebab, ringer og bestiller mens jeg er ute på butikk og henter på tur hjem. Jeg prøver å begrense meg til maks to ganger i måneden/annenhver helg siden prisen er 300 nå. Men godt er det, verdt hver krone 😋 Må nesten prøve ved anledning. Nå fikk jeg lyst til noe godt til kvelds🍔🍟🍕🍻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin lørdagskveld vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar 5 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin lørdagskveld vi.🥰🥰 Takk, det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå