MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Var det kanskje noe med "å vente til frædda`n"? 😜 Nei dessverre nei @Sviskepott gir deg de rosene her SVISKA 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Da takker jeg veldig og snuser inn den gode roseduften. ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Venter på taxi da burn hjelper nå veldig Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk😊 Håper dere og alle som leser får en fin fredag og god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en fin fredag.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Good fredag to the folket i the thread 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar N-4K0 skrev (5 timer siden): Good fredag to the folket i the thread Cassidy Tvillingene håper at du har en fin fredagskveld vår gode venn @N-4K0🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Nydelig fredag til alle sammen fra meg. Vi er rare vi nordmenn; vi feirer nestenjulaften hver helg = HURRA, nå er det helg! 😂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Nydelig fredag til alle sammen fra meg. Vi er rare vi nordmenn; vi feirer nestenjulaften hver helg = HURRA, nå er det helg! 😂 Ha ha enig der @Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Nydelig fredag til alle sammen fra meg. Vi er rare vi nordmenn; vi feirer nestenjulaften hver helg = HURRA, nå er det helg! 😂 Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin fredagskveld vår gode venn @Sviskepott🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ha ha enig der @Sviskepott Cassidy Tvillingene er også enige der vi.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Joda, jeg har det helt ok jeg. Har spist kveldsmat og hører på musikk til jeg skal i seng. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Joda, jeg har det helt ok jeg. Har spist kveldsmat og hører på musikk til jeg skal i seng. Samme her sto opp 06:30 våkna opp klokka 06:00 GOOD natt logger av nå GOOD natt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Joda, jeg har det helt ok jeg. Har spist kveldsmat og hører på musikk til jeg skal i seng. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Sviskepott når den tiden kommer i kveld.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Samme her sto opp 06:30 våkna opp klokka 06:00 GOOD natt logger av nå GOOD natt Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Ønsker dere alle sammen en god helg 💙 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Valkyrje. skrev (4 minutter siden): Ønsker dere alle sammen en god helg 💙 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en god helg @Valkyrje.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar MR SPEED skrev (2 timer siden): Samme her sto opp 06:30 våkna opp klokka 06:00 GOOD natt logger av nå GOOD natt Da er du flinkere enn meg om du sover nå, for jeg klarte det ikke før...men skal jobbe med saken igjen nå snart. Sov nydelig og drøm fine byggedrømmer. Valkyrje. skrev (1 time siden): Ønsker dere alle sammen en god helg 💙 I lige måde. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin lørdag.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Sover nei vet ikke hva det er,,,,, vont i det beinet jeg brekte da, går bra å gå med sakte film 🥴 snøft lørdagen BEGYNDER bra 😞😃tenkt bygge robot prøve den i morgen …..Nei er tull klage over noen smerter topp lørdag da tenkte testa lita go sjokolade ok liker bedre jordeberd bygget et fly en bil for moro skal bruke det setta til angst da 🥲🥰😍❤️😃😁🤪😀😎😜🤩😄😩👁️😁😄😃😀😘🙂😇😊🙂😁😇😍🤪🤨😚😜🤪😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Cassidy Tvillingene er spente på om vi får selskap fra flere her inne nå i natt.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå