Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg skulle gjerne vært i stand til å spise litt sterkere saker, men akk. Cassidy Tvillingene har trent opp ganene våre til å tåle stek mat.🌶️🌶️🧄🧄 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (37 minutter siden): Jeg skulle gjerne vært i stand til å spise litt sterkere saker, men akk. Sorry @N-4K0 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Cassidy Tvillingene er Chilispisegutten og Chilispisejenten.🌶️🌶️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Entern skrev (2 timer siden): God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen❤️takk og det samme til dere og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar God morg ettermiddag folks, ha en fin kveld Her har det snødd i bøtter og flere bøtter. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Det skal komme kulde grader ned til minus 30 🥲🥲🥲🥲 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Brrr, jeg tror ikke vi har hatt det så kaldt her noen gang i nyere tid. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar @N-4K0 Den hutrende vinterkulda gjør comeback: – Kan bli minus 30 (msn.com) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Trippelure skrev (9 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin torsdagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar N-4K0 skrev (4 timer siden): God morg ettermiddag folks, ha en fin kveld Her har det snødd i bøtter og flere bøtter. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin torsdagskveld.🥰🥰 Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg har en fin kveld! Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg har en fin kveld! Håper dere også har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi har en fin torsdagskveld begge to.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): God kveld og natt til dere alle Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @N-4K0😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen❤️takk😊 Håper dere og alle som leser får en fin fredag og god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Hadde en spøk på lur men jeg setter ikke den på trykk er for stygg da sorry dessverre da 🥲 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. februar Forfatter Del Skrevet 9. februar Var det kanskje noe med "å vente til frædda`n"? 😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå