Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Tusen❤️takk 🐶🥰 God morgen til dere (selvom dere nok sover nå...), og god morgen til alle som leser. Håper alle får en finfin tirsdag 🍀☘️🐶🥰

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (17 minutter siden):

Det gjør godt med en god latter hver dag både for mennesker og dyr. 

Spørsmål: ler dyr og har følelser som vi har det? 🤗

Jeg er sikker på at de føler glede og har mange følelser sånn som vi har. Jeg tror de har humor også, etter det jeg har observert. Men det å le er en ganske unik egenskap bare vi mennesker har, selvom det finnes noen lignende lyder hos aper og rotter 😃 

https://ung.forskning.no/menneskekroppen-samfunn-video/hva-er-latter/1256129

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Tusen❤️takk 🐶🥰 God morgen til dere (selvom dere nok sover nå...), og god morgen til alle som leser. Håper alle får en finfin tirsdag 🍀☘️🐶🥰

Entern skrev (6 timer siden):

God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin og bra tirsdag.🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin og bra tirsdag.🥰🥰

Tusen❤️takk 😊 jeg tar det med ro og slapper av i dag så jeg blir helt frisk. Håper dere koser dere, har en god tirsdag og ikke blir helt nedsnødd i skogen 🍀☘️🐶🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Jeg er sikker på at de føler glede og har mange følelser sånn som vi har. Jeg tror de har humor også, etter det jeg har observert. Men det å le er en ganske unik egenskap bare vi mennesker har, selvom det finnes noen lignende lyder hos aper og rotter 😃 

https://ung.forskning.no/menneskekroppen-samfunn-video/hva-er-latter/1256129

Det er interessant, selv om vi knapt tenker på saken. Hvorfor er det nettopp den lyden vi lager på å le?
Hvorfor ruller vi ikke med øynene og klapper med luffene i stedet for? 😂 Høhøhøhø....

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en fin dag vi begge to, og vi håper at du og valpen også koser dere.🥰🥰🐶🐶

Det er fint å høre 😃 vi koser oss, men valpen er litt rastløs og leker i stua fordi det ble litt korte turer i går og i dag. Men jeg føler meg mye bedre nå, så i morgen skal vi på en tur i skogen 🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er fint å høre 😃 vi koser oss, men valpen er litt rastløs og leker i stua fordi det ble litt korte turer i går og i dag. Men jeg føler meg mye bedre nå, så i morgen skal vi på en tur i skogen 🐶🥰

Det er synes Cassidy Tvillingene at høres koselig ut, vi håper at du og valpen får en hyggelig skogstur i morgen.🥰🥰🐶🐶

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...