Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Heimkunnskaplæreren til mamma sa en gang, da de skulle lage pizza, "I dag skal vi lage pissa" 😂 Cassidy Tvillingene sa piss off til heimkunnskapslæreren vår på ungdomsskolen, vi var skikkelig badass twins da vi gikk på barneskolen og ungdomsskolen.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar N-4K0 skrev (10 timer siden): Heimkunnskaplæreren til mamma sa en gang, da de skulle lage pizza, "I dag skal vi lage pissa" 😂 Heimkunnskapslæreren min lærte oss å lage potetpizza 🥔🍕🤪 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Entern skrev (2 minutter siden): Heimkunnskapslæreren min lærte oss å lage potetpizza 🥔🍕🤪 Pottitpissa? I alle dagær 😛 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Tusen❤️takk 🐶🥰 God morgen til dere (selvom dere nok sover nå...), og god morgen til alle som leser. Håper alle får en finfin tirsdag 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Alle vet da det at det skjeve tårnet står i pissa. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Sviskepott skrev (36 minutter siden): Alle vet da det at det skjeve tårnet står i pissa. 😂😂😂😆🐶🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Det gjør godt med en god latter hver dag både for mennesker og dyr. Spørsmål: ler dyr og har følelser som vi har det? 🤗 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Sviskepott skrev (17 minutter siden): Det gjør godt med en god latter hver dag både for mennesker og dyr. Spørsmål: ler dyr og har følelser som vi har det? 🤗 Jeg er sikker på at de føler glede og har mange følelser sånn som vi har. Jeg tror de har humor også, etter det jeg har observert. Men det å le er en ganske unik egenskap bare vi mennesker har, selvom det finnes noen lignende lyder hos aper og rotter 😃 https://ung.forskning.no/menneskekroppen-samfunn-video/hva-er-latter/1256129 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 God morgen til dere (selvom dere nok sover nå...), og god morgen til alle som leser. Håper alle får en finfin tirsdag 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (6 timer siden): God tirsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin og bra tirsdag.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin og bra tirsdag.🥰🥰 Tusen❤️takk 😊 jeg tar det med ro og slapper av i dag så jeg blir helt frisk. Håper dere koser dere, har en god tirsdag og ikke blir helt nedsnødd i skogen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar tirsdag er bra onsdag bedre torsdag topp fredag til rema 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar MR SPEED skrev (39 minutter siden): tirsdag er bra onsdag bedre torsdag topp fredag til rema Det jeg ventet på har kommet på lager, så nå har jeg bestilt tre sett 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar Trippelure skrev (1 time siden): Jeg er sikker på at de føler glede og har mange følelser sånn som vi har. Jeg tror de har humor også, etter det jeg har observert. Men det å le er en ganske unik egenskap bare vi mennesker har, selvom det finnes noen lignende lyder hos aper og rotter 😃 https://ung.forskning.no/menneskekroppen-samfunn-video/hva-er-latter/1256129 Det er interessant, selv om vi knapt tenker på saken. Hvorfor er det nettopp den lyden vi lager på å le? Hvorfor ruller vi ikke med øynene og klapper med luffene i stedet for? 😂 Høhøhøhø.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar MR SPEED skrev (3 timer siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 😊 jeg tar det med ro og slapper av i dag så jeg blir helt frisk. Håper dere koser dere, har en god tirsdag og ikke blir helt nedsnødd i skogen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en fin dag vi begge to, og vi håper at du og valpen også koser dere.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin dag vi begge to, og vi håper at du og valpen også koser dere.🥰🥰🐶🐶 Det er fint å høre 😃 vi koser oss, men valpen er litt rastløs og leker i stua fordi det ble litt korte turer i går og i dag. Men jeg føler meg mye bedre nå, så i morgen skal vi på en tur i skogen 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er fint å høre 😃 vi koser oss, men valpen er litt rastløs og leker i stua fordi det ble litt korte turer i går og i dag. Men jeg føler meg mye bedre nå, så i morgen skal vi på en tur i skogen 🐶🥰 Det er synes Cassidy Tvillingene at høres koselig ut, vi håper at du og valpen får en hyggelig skogstur i morgen.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå