Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja pappa fikk diagnosen på 1980 tallet og skal si han ble glad når jeg gikk forbi pizzadisken og spurte om vi skulle ha grandis til middag nei det kunne han ikke spise sa han så sa jeg jo se her og den gikk opp i kurven Cassidy Tvillingene synes at det er dumt at han ikke tåler Grandis, for Grandis er skikkelig digg.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er dumt at han ikke tåler Grandis, for Grandis er skikkelig digg.🥰🥰😍😍🤩🤩 Ja Grandis er digg heldigvis fikk de en Glutenfri 🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja Grandis er digg heldigvis fikk de en Glutenfri 🥰🥰😍😍🤩🤩 Ja det synes Cassidy Tvillingene også at er bra.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 ' Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også at er bra.👨🦰👩🦰👍👍 Ja den er det likte også Taco Lefsene fra Grandiosa om jeg ikke husker feil må være 2011 eller noe 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Mamma og jeg likte dette det gikk mye i Gorbys Billys og Pariser Pizza synd pariser pizzan ikke er å få mer 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (20 minutter siden): ' Ja den er det likte også Taco Lefsene fra Grandiosa om jeg ikke husker feil må være 2011 eller noe Maskinfører skrev (16 minutter siden): Mamma og jeg likte dette det gikk mye i Gorbys Billys og Pariser Pizza synd pariser pizzan ikke er å få mer Cassidy Tvillingene liker godt den originale Billyspizza vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt den originale Billyspizza vi.🥰🥰 mhm begge er gode da både Pepperoni og den Originale 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (6 minutter siden): mhm begge er gode da både Pepperoni og den Originale 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker best den Originale Billys vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker best den Originale Billys vi.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Men jeg liker begge 2 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 Men jeg liker begge 2 🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes ikke at Billys med Pepperoni er dårlig, men vi liker bare den Originale Billys best. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes ikke at Billys med Pepperoni er dårlig, men vi liker bare den Originale Billys best. Spiste omtrent den Originale hver dag så gikk lei så gikk over til Pepperoni 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Spiste omtrent den Originale hver dag så gikk lei så gikk over til Pepperoni 🥰🥰 Cassidy Tvillingene spiser helst Billyspizza om påsken når vi har puslespillmaraton sammen vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene spiser helst Billyspizza om påsken når vi har puslespillmaraton sammen vi.🥰🥰 Godt det også da spiste det på skjærtorsdag 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Godt det også da spiste det på skjærtorsdag 🥰🥰 Cassidy Tvillingene spiser Billyspizza Original på både Skjærtorsdag, Langfredag, Påskeaften, 1.Påskedag og 2.Påskedag vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene spiser Billyspizza Original på både Skjærtorsdag, Langfredag, Påskeaften, 1.Påskedag og 2.Påskedag vi.🥰🥰 Samma her 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Samma her 🥰🥰 Og så spiser Cassidy Tvillingene Egg & Bacon frokost alle de 5 dagene i påskehelgen.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Og så spiser Cassidy Tvillingene Egg & Bacon frokost alle de 5 dagene i påskehelgen.🥰🥰 Det er godt 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er godt 🥰🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. desember 2023 Del Skrevet 7. desember 2023 Akkurat som å se pusene mine når de var små bare små søte pantere var søte de også da 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå