Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Entern skrev (6 minutter siden): Er en fyr på KG som også tuller med det der hele tiden 😏 Cassidy Tvillingene vet.😉😉 MR SPEED skrev (36 minutter siden): Ha ha ha ha hjertene til dere her min spøk er stygg lære dere den før er for seint 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (45 minutter siden): Du må ikke tulle sånn, vi holder på å få hjerteanfall= Heart Attack 🥰🥰 MR SPEED skrev (56 minutter siden): TULLET SKULLE SE ÅSEN DERE REAGERTE PÅ DET SLAPP AV FORLATTER IKKE FORUMMET Cassidy Tvillingene burde ha visst det, du din tøysekopp altså.🤣🤣🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (39 minutter siden): Ha ha ha ha hjertene til dere her min spøk er stygg lære dere den før er for seint Det var mange slags hjerter 🩷❤️🧡🩵💚💛💙💜🖤🤎🤍🩶 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Entern skrev (4 minutter siden): Det var mange slags hjerter 🩷❤️🧡🩵💚💛💙💜🖤🤎🤍🩶 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at dette var hjerter etter en Taragutt og en Tarajente sin smak.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at dette var hjerter etter en Taragutt og en Tarajente sin smak.🥰🥰 Ikke lureri men data musa mi kommer i morgen da ikke i dag men i morgen da👎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ikke lureri men data musa mi kommer i morgen da ikke i dag men i morgen da👎 OK Cassidy Tvillingene forstår. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at dette var hjerter etter en Taragutt og en Tarajente sin smak.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): ❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 ❤️❤️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): ❤️❤️👍👍 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene vet.😉😉 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 🥰🥰 Cassidy Tvillingene burde ha visst det, du din tøysekopp altså.🤣🤣🥰🥰 Ja helt riktig dere skjenner meg best her da ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ja helt riktig dere skjenner meg best her da ❤️❤️ Ja Cassidy Tvillingene vet at du ofte er ute med rampestrekene dine her på forumet.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Du må ikke tulle sånn, vi holder på å få hjerteanfall= Heart Attack Det kjøpet med de 5 air fix modellene får bilder de er da angsten er nå vek så på tenkte kjøper å lat til den i bilde tenkte den måååååå jeg ha 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Det kjøpet med de 5 air fix modellene får bilder de er da angsten er nå vek så på tenkte kjøper å lat til den i bilde tenkte den måååååå jeg ha Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig flott og kul.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (4 minutter siden): GOOD natt alle her ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (15 minutter siden): GOOD natt alle her ❤️ God natta @MR SPEED Håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin søndagskveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin søndagskveld.🥰🥰 Snart er søndagen over cc ikke noe mere snop på Helen uken nå 16 min nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar MR SPEED skrev (5 minutter siden): Snart er søndagen over cc ikke noe mere snop på Helen uken nå 16 min nå Cassidy Tvillingene har både Snopemandager, Snopetirsdager, Snopeonsdager, Snopetorsdager, Snopefredager, Snopelørdager og Snopesøndager vi.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har både Snopemandager, Snopetirsdager, Snopeonsdager, Snopetorsdager, Snopefredager, Snopelørdager og Snopesøndager vi.🤣🤣🥰🥰 Da blir det se her bare her ikke her hvis her da sier GOOD natt blir trøtt av drikke litte cola da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå