Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar God fredag og roser og klemmer i bøtter og spann fra meg 🌹🤗 Det ble en ufrivillig pause fra nettet pga. strømløs ruter som jeg ikke fant ut av før en liten stund siden 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (4 timer siden): God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (2 timer siden): God fredag og roser og klemmer i bøtter og spann fra meg 🌹🤗 Det ble en ufrivillig pause fra nettet pga. strømløs ruter som jeg ikke fant ut av før en liten stund siden Tusen❤️takk 😊 God fredag til dere alle, håper dere får en fin avslutning på uka og en god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Entern skrev (5 timer siden): God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (3 timer siden): God fredag og roser og klemmer i bøtter og spann fra meg 🌹🤗 Det ble en ufrivillig pause fra nettet pga. strømløs ruter som jeg ikke fant ut av før en liten stund siden Trippelure skrev (36 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 God fredag til dere alle, håper dere får en fin avslutning på uka og en god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin fredag.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin fredag.🥰🥰 Tusen❤️takk 😊 Jeg håper dere har det bra i dag 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Er du glad i pizza trykk da nå 😎 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar N-4K0 skrev (9 timer siden): God fredag og roser og klemmer i bøtter og spann fra meg 🌹🤗 Det ble en ufrivillig pause fra nettet pga. strømløs ruter som jeg ikke fant ut av før en liten stund siden Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 😊 God fredag til dere alle, håper dere får en fin avslutning på uka og en god start på helgen 🍀☘️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin fredag.🥰🥰 God fredag 😊😊😊😊☺️☺️☺️☺️👍👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Entern skrev (1 time siden): God fredag 😊😊😊😊☺️☺️☺️☺️👍👍👍👍👍 Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 😊 Jeg håper dere har det bra i dag 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene håper at dere også har en fin fredagskveld.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Entern skrev (1 time siden): God fredag 😊😊😊😊☺️☺️☺️☺️👍👍👍👍👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene håper at dere også har en fin fredagskveld.🥰🥰 Tusen❤️takk 😊 Vi koser oss, valpen er litt sliten etter mye tur og skogens ro de siste dagene😁 Vi håper at alle koser seg og har en fin fredagskveld 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene håper at dere også har en fin fredagskveld.🥰🥰 Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi koser oss, valpen er litt sliten etter mye tur og skogens ro de siste dagene😁 Vi håper at alle koser seg og har en fin fredagskveld 🍀☘️🐶🥰 Jeg har en kjempefin fredagskveld hos fattern 😊😊☺️☺️ Godt å se dere alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Trippelure skrev (25 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi koser oss, valpen er litt sliten etter mye tur og skogens ro de siste dagene😁 Vi håper at alle koser seg og har en fin fredagskveld 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (22 minutter siden): Jeg har en kjempefin fredagskveld hos fattern 😊😊☺️☺️ Godt å se dere alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️🐶 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har en fin fredag, vi har også en fin fredag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har en fin fredag, vi har også en fin fredag.🥰🥰 Godt å høre 😊😊☺️☺️ alltid glad når jeg hører at dere har det bra 😊😊☺️☺️ Og også godt å høre at @Trippelure har hatt mange fine skogsturer med valpen sin 😊🐶👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Entern skrev (6 minutter siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️ alltid glad når jeg hører at dere har det bra 😊😊☺️☺️ Og også godt å høre at @Trippelure har hatt mange fine skogsturer med valpen sin 😊🐶👍 Cassidy Tvillingene blir også glade når dere har det bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre forumvenner har det bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Entern skrev (1 time siden): Jeg har en kjempefin fredagskveld hos fattern 😊😊☺️☺️ Godt å se dere alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️🐶 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har en fin fredag, vi har også en fin fredag.🥰🥰 Så fint å høre at dere har en fin fredagskveld 😊 Valpen har en ekstra fin fredagskveld, for han har fått pakke på døra med masse snacks 😆🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Entern skrev (47 minutter siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️ alltid glad når jeg hører at dere har det bra 😊😊☺️☺️ Og også godt å høre at @Trippelure har hatt mange fine skogsturer med valpen sin 😊🐶👍 MR SPEED skrev (21 minutter siden): Ser dere gitt alle gitt Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir alltid glade når våre forumvenner har det bra.🥰🥰 Helt enig 😊🥳🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar MR SPEED skrev (8 minutter siden): Wiped-OUT ACE FREHLEY 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå