Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Har jeg glemt dere gratulere med bursdagen cc 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Er det riktig at THE BEATLES BEGYNTE ÅSPILLE CC ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (9 minutter siden): Er det riktig at THE BEATLES BEGYNTE ÅSPILLE CC ❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️ Jepp Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det var i 1960 at John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, Pete Best, & Stuart Sutcliffe første gang spilte sammen i Hamburg Tyskland. Stuart Sutcliffe var kompisen til John Lennon. Han var bassist i The Beatles fra 1960, til han sluttet i 1961. Og Stuart Sutcliffe døde av hjerneblødning i 1962 bare 22 år gammel. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Likte veldig GOOD dere skriver om THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Likte veldig GOOD dere skriver om THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene svarer: Hjertelig Tusen Takk.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Ha ha ha ha ha ha ha god lukt der da 😝 https://www.dagens.no/reiser/fly-tvunget-til-aa-snu-mann-prompet-paa-fly 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Cassidy Tvillingene ser den.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Bare trykk her du dere får lov av meg 🤪😜😝 husk er på eget ansvar hvis det blir trykket da 😃😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (11 minutter siden): Bare trykk her du dere får lov av meg 🤪😜😝 husk er på eget ansvar hvis det blir trykket da 😃😃 Cassidy Tvillingene trykket vi.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Entern skrev (På 14.1.2024 den 7:46 PM): Eneste energidrikken jeg har likt er Monster, så det hender jeg drikker det men vekdig sjelden God den Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): God den Cassidy Tvillingene drikker bare den originale Red Bull når det kommer til energidrikk. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene drikker bare den originale Red Bull når det kommer til energidrikk. Dere gjør det ja aldri smakt den 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Dere gjør det ja aldri smakt den 🥰🥰 Men Cassidy Tvillingene drikker den bare i påsken når vi har puslespillmaraton sammen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene drikker den bare i påsken når vi har puslespillmaraton sammen.🥰🥰 Ja men det er jo bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja men det er jo bra 🥰🥰 Ja Cassidy Tvillingene ser alltid frem til puslespillmaratonen vår hver påske.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene ser alltid frem til puslespillmaratonen vår hver påske.🥰🥰 Jeg også 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 time siden): Jeg også 🥰🥰 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå