Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

N-4K0 skrev (2 minutter siden):

God kosete morgen til deg og voffen 🐶🥰

Tusen❤️takk 🐶🥰

Men så tenkte jeg, kan ikke du poste noe musikk du liker da? Så slipper det å bare bli AC/DC 🤩 Sånn løser jeg mange problemer altså, bare tar litt plass med det JEG liker... alle andre gjør jo det 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (1 time siden):

Ja, joda, sant det :p 

Jeg har hørt det karakteristiske riffet i den der, fant jeg ut, men Pink Floyd er heller ikke helt min stil. Jeg har dóg stort sett bare hørt Another Brick In The Wall.

Åhh.....noen lp`er...jeg vil si alle sammen, må lyttes igjennom sammenhengende i et jafs, med øretelefoner, lukkede øyne og god lyd. Personlig drømmer jeg meg bort i en flytende tilstand og har et langt friminutt fra alt, men nå kjenner jeg musikken som min egen bukselomme og det er som å treffe gamle gode venner hver gang. I love It i massevis! :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg syns at den beste låt- og albumoppbyggingen er når man både kan høre gjennom et album og høre på låtene hver for seg. At det funker best når låtene kan stå godt på egne bein.

Ikke alle har tid eller interesse at å "måtte" høre gjennom et helt album på 40+ min. fordi artisten valgte å lage album som helst burde høres gjennom som én enhet :p 

Endret av N-4K0
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (19 minutter siden):

Jeg syns at den beste låt- og albumoppbyggingen er når man både kan høre gjennom et album og høre på låtene hver for seg. At det funker best når låtene kan stå godt på egne bein.

Ikke alle har tid eller interesse at å "måtte" høre gjennom et helt album på 40+ min. fordi artisten valgte å lage album som helst burde høres gjennom som én enhet :p 

Joda, skjønner hva du sier, men jeg er en slik som dykker fornøyd ned i hele lp-historien hvis jeg liker den.
Lange greier = veldig bra. :) 

MR SPEED skrev (18 minutter siden):

Få høre nå hva er det du liker da @N-4K0

Ja, la oss få utvide horisontene våre litt på en mandag. :D 

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 time siden):

Joda, skjønner hva du sier, men jeg er en slik som dykker fornøyd ned i hele lp-historien hvis jeg liker den.
Lange greier = veldig bra. :) 

Ja, la oss få utvide horisontene våre litt på en mandag. :D 

Lange greier kan absolutt være bra, men jeg foretrekker heller lange enkeltlåter som ikke er uvanlig innen trance.

Og du skal selvsagt få nyte fulle album så mye du orker, jeg er ikke typen til å engang tenke på å prøve å tvinge noen til noe 😊

Skal legge ut litt etterhvert som jeg finner noe, må nesten se gjennom ting først.

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (6 timer siden):

Jeg iler til og poster en. :) Har vært kjempefan i alle år og på konsert en gang i oslo. 

 

 

Sviskepott skrev (5 timer siden):

Åhh.....noen lp`er...jeg vil si alle sammen, må lyttes igjennom sammenhengende i et jafs, med øretelefoner, lukkede øyne og god lyd. Personlig drømmer jeg meg bort i en flytende tilstand og har et langt friminutt fra alt, men nå kjenner jeg musikken som min egen bukselomme og det er som å treffe gamle gode venner hver gang. I love It i massevis! :D 

Helt enig! I love You and Pink Floyd 😃🥰😎 Pink Floyd er et av de aller beste bandene noensinne! 

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Joda, skjønner hva du sier, men jeg er en slik som dykker fornøyd ned i hele lp-historien hvis jeg liker den.
Lange greier = veldig bra. :) 

Ja, la oss få utvide horisontene våre litt på en mandag. :D 

Enda mere helt enig!!! 😃😃😃😁🥰

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 minutter siden):

Du @Trippelure? Har brukt et godt råd da jeg en gang hadde valp som klødde i tennene; legg en tyggering eller flere i fryseboksen og gjør dem kalde, ikke gjennomfrosne og la valp tygge på den, for det beroliger varmen i kløende gommer. 

Ja, han får noen frossne greier. Kjøttbeinet får han gnage på i 1-2 timer, og så legger jeg det i frysen/ut på verandaen til neste gang/dag. Og så har jeg fyllt sånne klover og horn med ris, laks, olje og kokte gulrøtter som han får å gnage på. Og jeg lagde mange av de og la i fryseren. Og så liker han frossen mango veldig godt, men han kan ikke få for mye av det da😅 🐶🥰 han er generellt veldig glad i alt som er kaldt😆

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (7 minutter siden):

Klart at du kan alt som er lurt å kunne når du har egen flott voffse. ❤️ Den urolige alderen den er i nå er jo ikke så enkel. Mye som skjer over alt i kropp, sinn og lukter i verden. 

Jeg kan mye, men ikke alt, så alle tips og råd er velkomne👍😊

Ja, jeg merker at jeg blir veldig frustrert innimellom. Og noen ganger angrer jeg litt på at jeg skaffet meg en hund. Mest pga alle hårene som er overalt og massevis av ekstra vasking. Jeg er ikke så fri som jeg pleide å være. Men det blir bra om et års tid når han er større og klar for å gjøre det han er ment å gjøre, å være min turkamerat på langturer. Og korte turer selvfølgelig 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det er ofte slik. En skulle gjerne hatt det en ikke har. Nå har du en venn hvor du er hele dens verden og den stoler blindt på deg (dens ledestjerne) i mange år fremover. Åhh....sett fra mitt ståsted så er du mye heldig i situasjonen. Hår og alle de tingene du nevner...kan man se det som bagateller i forhold til hva man får av gode opplevelser? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (31 minutter siden):

Det er ofte slik. En skulle gjerne hatt det en ikke har. Nå har du en venn hvor du er hele dens verden og den stoler blindt på deg (dens ledestjerne) i mange år fremover. Åhh....sett fra mitt ståsted så er du mye heldig i situasjonen. Hår og alle de tingene du nevner...kan man se det som bagateller i forhold til hva man får av gode opplevelser? 

Ja, selvfølgelig 😊 og jeg ser jo også sånn på det. Men det er en overgang for meg å ha hatt det rent og støvfritt hjemme, til at jeg finner hår absolutt overalt. Og så har jeg aspergers syndrom og sliter litt ekstra med akkurat det, og frustrasjonen blir innimellom stor 😅 Jeg er jo også ganske ærlig på godt og vondt pga den diagnosen da. Men i det store og det hele er det en glede å ha valpen min, selvom jeg til tider blir frustrert og det kan bli litt vel mye valpesprell 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (18 minutter siden):

Ja, selvfølgelig 😊 og jeg ser jo også sånn på det. Men det er en overgang for meg å ha hatt det rent og støvfritt hjemme, til at jeg finner hår absolutt overalt. Og så har jeg aspergers syndrom og sliter litt ekstra med akkurat det, og frustrasjonen blir innimellom stor 😅 Jeg er jo også ganske ærlig på godt og vondt pga den diagnosen da. Men i det store og det hele er det en glede å ha valpen min, selvom jeg til tider blir frustrert og det kan bli litt vel mye valpesprell 🐶🥰

Jeg forstår hva du mener. Om jeg hadde kunnet, så hadde jeg hatt enebolig på landet og flere hunder, katter, fugler og slikt. Alt tilrettelagt for at her skal det spinnes på gulvet og skarpe klør, sikkel, hår og diverse skal flakse veggimellom. :D 

MR SPEED skrev (3 minutter siden):

Banner @Trippelure synes du er flink hunde passer da 👍👍

Det syns jeg også. Ypperlig! :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...