Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Cassidy Tvillingene gir likes når vi føler for å gi likes. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir likes når vi føler for å gi likes. MR speed gir bilder når jeg føler for å gi bilder 48 dager nå takk 😵💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar OK, Cassidy Tvillingene forstår. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar God natt i natta til dere som er våkne 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar God tidlig lørdag og helg til alle sammen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar N-2K0 letter på hatten han ikke har Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene letter også på hattene som vi ikke har.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Hatteletting i stor skala Jeg har vurdert om jeg skal kjøpe meg en hatt, men jeg vet ikke helt. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Cassidy Tvillingene er helt enige der.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 N-4K0 skrev (4 timer siden): God tidlig lørdag og helg til alle sammen Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere det samme tilbake, og en god helg til alle 🍀🐶🥰 N-4K0 skrev (2 timer siden): Hatteletting i stor skala Jeg har vurdert om jeg skal kjøpe meg en hatt, men jeg vet ikke helt. Hva mener dere? Hatt er kult 😎 Og så kan du gå deg en tur og finne deg en fjær og putte den på. Så har du en fjær i hatten også 😆 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (På 25.1.2024 den 15.34): Er sjokolade narkoman viste du @Sviskepott det er koffein i sjokolade fikk høre det fra en lege…. nå har jeg skjønt grunnen til spiser sååååå mye sjokolade plater på en natt 5 STORE PLATER 🥲mange ganger sjokolade❤️ Jeg visste ikke at du var det, men nå vet jeg. ...og jo mørkere den er, jo bedre er det for kroppen...sies det. Kos deg du. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (9 timer siden): Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere det samme tilbake, og en god helg til alle 🍀🐶🥰 Hatt er kult 😎 Og så kan du gå deg en tur og finne deg en fjær og putte den på. Så har du en fjær i hatten også 😆 Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin lørdagskveld.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin lørdagskveld.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk, vi har det fint og koser oss, nå skal vi straks gå ut en tur 😊 Vi håper at dere begge har en god helg og en finfin lørdagskveld med lørdagsgotterier 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Tusen❤️takk, vi har det fint og koser oss, nå skal vi straks gå ut en tur 😊 Vi håper at dere begge har en god helg og en finfin lørdagskveld med lørdagsgotterier 🍀🐶🥰 Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi to koser oss også i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi to koser oss også i kveld.🥰🥰 Det er koselig å høre 🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå