Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Cassidy Tvillingene har begge to hatt en ødelagt døgnrytme helt siden vi gikk på ungdomsskolen. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg hadde veldig rar døgnrytme sjøl som ung 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg hadde veldig rar døgnrytme sjøl som ung Cassidy Tvillingene gjetter at vi synes at det var kult å være våkne lenge om natten. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at vi synes at det var kult å være våkne lenge om natten. Ja Når jeg var fjortis var jeg gjerne oppe til 3 om natten og så opp og på skolen klokken 8 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja Når jeg var fjortis var jeg gjerne oppe til 3 om natten og så opp og på skolen klokken 8 Ja det løpet der holdt Cassidy Tvillingene også på med da vi gikk på ungdomsskolen. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det løpet der holdt Cassidy Tvillingene også på med da vi gikk på ungdomsskolen. Nå orker jeg ikke sånn, legger meg vanligvis mellom 11 og 12 😴😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nå orker jeg ikke sånn, legger meg vanligvis mellom 11 og 12 😴😅 Cassidy Tvillingene pleier å legge oss om formiddagen/ettermiddagen vi.🤣🤣😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene pleier å legge oss om formiddagen/ettermiddagen vi.🤣🤣😉😉 Så lenge dere trives med det og det funker fint for dere er jo det OK 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så lenge dere trives med det og det funker fint for dere er jo det OK 😊😊 Ja men Cassidy Tvillingene tror nok at vi begge to kommer til å få en annen døgnrytme når vi blir mer voksne vi også.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja men Cassidy Tvillingene tror nok at vi begge to kommer til å få en annen døgnrytme når vi blir mer voksne vi også.😊😊☺️☺️ Det tror jeg og 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og 😊😊👍👍 Det satser Cassidy Tvillingene også på.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg venter også på at jeg en dag blir voksen nok, så døgnets naturlighet går av seg selv, men det blir visst en stund til. Trøbler mye og det ble lite søvn i natt også. Hvis jeg kunne få det som jeg ville, så hadde jeg stått opp veldig tidlig og vært i gang med dagens greier klokka seks hele året og i seng ca 22:00 Kropp og sinn har bedre av å ha en lik døgnrytme, enn hopp og sprett-klokkeslett. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Sviskepott skrev (6 timer siden): Jeg venter også på at jeg en dag blir voksen nok, så døgnets naturlighet går av seg selv, men det blir visst en stund til. Trøbler mye og det ble lite søvn i natt også. Hvis jeg kunne få det som jeg ville, så hadde jeg stått opp veldig tidlig og vært i gang med dagens greier klokka seks hele året og i seng ca 22:00 Kropp og sinn har bedre av å ha en lik døgnrytme, enn hopp og sprett-klokkeslett. Cassidy Tvillingene håper at du snart får orden på døgnrytmen din.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 I dag hadde vi besøk av søstra mi som bor i Tromsø og var her på jobbintervju 😊 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Cassidy Tvillingene har kjøpt julegaver til hverandre i dag.🎁🎁 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 N-4K0 skrev (17 minutter siden): I dag hadde vi besøk av søstra mi som bor i Tromsø og var her på jobbintervju 😊 Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut.😊😊☺️☺️ Det var koselig, vi ser henne ikke så ofte sendte med henne julegave til henne og svoger + julegave til nevøen min på 1,5. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 N-4K0 skrev (5 minutter siden): Det var koselig, vi ser henne ikke så ofte sendte med henne julegave til henne og svoger + julegave til nevøen min på 1,5. Ja det er koselig med julegaver, nå er Cassidy Tvillingene også ferdig med å kjøpe årets julegaver. Vi kjøpte julegaver til hverandre i dag.🎁🎁 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Jeg og fattern har vært og sett klassisk konsert, Vivaldis fire årstider, med en veldig flink soloist 😊😀🎻🎻🎻🎻🎻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2023 Del Skrevet 6. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og fattern har vært og sett klassisk konsert, Vivaldis fire årstider, med en veldig flink soloist 😊😀🎻🎻🎻🎻🎻 Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, og vi gjetter at dere koste dere skikkelig på konserten.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå