N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg refererer til boksen med vaniljeis/pærefruktis som jeg nevnte for noen dager siden kan hende det var en Pæresplitt på pinne en gang eller hva dere refererer til, men den kan jeg isåfall ikke huske. Pæresplitt er for øvrig som fløteiskrem i konsistens, det ligner ikke på fruktis i det hele tatt, så hvis dere skulle finne på å prøve den er det no problemo, det er som fløteis med vanilje som også smaker pære. Jeg husker derimot godt Kaptein Sabeltannis, fruktis med cola og sitron, den var god 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar N-4K0 skrev (5 timer siden): God onsdag ønskes dere alle og god bedring til @MR SPEED Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 😊 De beste ønsker for onsdagen til dere og alle som leser 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (22 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 De beste ønsker for onsdagen til dere og alle som leser 🍀🐶🥰 God onsdag til deg og Voffelure 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar (endret) Det hender at jeg nyter synet av virkelig gamle og gode iser. De burde hatt dem om igjen alle sammen, så vi kunne nyte. 😍 ...se på de prisene da dere! 😎 Endret 24. januar av Sviskepott 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk 😊 De beste ønsker for onsdagen til dere og alle som leser 🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin onsdag.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Sviskepott skrev (3 timer siden): Det hender at jeg nyter synet av virkelig gamle og gode iser. De burde hatt dem om igjen alle sammen, så vi kunne nyte. 😍 ...se på de prisene da dere! 😎 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar N-4K0 skrev (11 timer siden): God onsdag ønskes dere alle og god bedring til @MR SPEED Tar tid det jevel skapet da technic Lego er skylden 4 bygg på en dag, snøft att jeg ikke lærer da😞👎😡orker ikke holde unna forumet Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Sviskepott skrev (4 timer siden): Det hender at jeg nyter synet av virkelig gamle og gode iser. De burde hatt dem om igjen alle sammen, så vi kunne nyte. 😍 ...se på de prisene da dere! 😎 Spist mange av de fra oda noen her da ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin onsdag.🥰🥰🐶🐶 Vi koser oss og har det fint 😃 Og håper dere gjør det samme 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (3 timer siden): Vi koser oss og har det fint 😃 Og håper dere gjør det samme 🍀🐶🥰 Happy DAY bedre med B.. BI.. BIR BIRT.. BIRTH… BIRTHD… BIRTHDA..BIRSDAY med se spoiler Spoiler 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (14 minutter siden): Happy DAY bedre med B.. BI.. BIR BIRT.. BIRTH… BIRTHD… BIRTHDA..BIRSDAY med se spoiler Skjul innhold Har du bursdag @MR SPEED?? 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Har du bursdag @MR SPEED?? 😃🐶🥰 Nei kødd litt med deg Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei kødd litt med deg 🤪 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤪 Er bare hører på den her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️min favoritt BIRTHDAY song av THE BEATLES DA ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Are One MR SPEED only ONE MR SPEED ARE ME MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): Are One MR SPEED only ONE MR SPEED ARE ME MR SPEED 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (2 timer siden): Er bare hører på den her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️min favoritt BIRTHDAY song av THE BEATLES DA ❤️❤️❤️❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (3 timer siden): Happy DAY bedre med B.. BI.. BIR BIRT.. BIRTH… BIRTHD… BIRTHDA..BIRSDAY med se spoiler Skjul innhold 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (6 timer siden): Spist mange av de fra oda noen her da ❤️ 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (6 timer siden): Vi koser oss og har det fint 😃 Og håper dere gjør det samme 🍀🐶🥰 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi har også en fin onsdag i dag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi har også en fin onsdag i dag.🥰🥰 Det er fint å høre at dere har en fin onsdag 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er fint å høre at dere har en fin onsdag 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes også at det er fint å høre at du og valpen også har en fin onsdag.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. januar Forfatter Del Skrevet 25. januar ODA er også min venn. En veldig bra ting de har satt i gang der og en luksus å få ting kjørt til døren. 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå