Trippelure Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 MR SPEED skrev (4 minutter siden): GOOD natt litt bedre nå håper fredag Lego ❤️ Er du dårlig @MR SPEED? Håper du blir fort bra og kan bygge mere lego! 🍀🐶🥰 God natta🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, det er teksten til den låta her, også en av mine Kjøtt-favoritter 😎 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Har så vondt i sjela mi, samvittigheten klør Det gjør så vondt i sjela mi, medlidenheten blør Det gjør så vondt i sjela mi, æren veier mange tusen gram Det gjør så vondt i sjela mi, jeg drukner snart i skam 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 Trippelure skrev (4 minutter siden): Har så vondt i sjela mi, samvittigheten klør Det gjør så vondt i sjela mi, medlidenheten blør Det gjør så vondt i sjela mi, æren veier mange tusen gram Det gjør så vondt i sjela mi, jeg drukner snart i skam 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 *Lyden av en rap i det fjerne.. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 Onkel_Stewart skrev (14 minutter siden): *Lyden av en rap i det fjerne.. Cassidy Tvillingene tenker at en rap eller to må til av og til.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar 2024 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2024 (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): GOOD natt litt bedre nå håper fredag Lego ❤️ @MR SPEED Åååå, god bedring over alt til deg. Sov godt. Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, den er jævla bra 🤣🥰 "...om at mamma driver hor med anarkistene som bor rett bak den nedlagte sjappa!" *så lyder raske trommer* Ja, den er veldig bra og den kunne liksom ikke ha blitt laget i 2024. Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, det er teksten til den låta her, også en av mine Kjøtt-favoritter 😎 Trippelure skrev (2 timer siden): Har så vondt i sjela mi, samvittigheten klør Det gjør så vondt i sjela mi, medlidenheten blør Det gjør så vondt i sjela mi, æren veier mange tusen gram Det gjør så vondt i sjela mi, jeg drukner snart i skam Hele den plata er bare smaskens og jeg synger, vræler og spiller luftinstrumenter bedre enn de fleste. Onkel_Stewart skrev (2 timer siden): *Lyden av en rap i det fjerne.. Godt at det var bare det da. Kunne vært myye verre lissom. 😉 Eller mener han musikkstilen som jeg ikke helt føler meg hjemme i? Endret 23. januar 2024 av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Hele den plata er bare smaskens og jeg synger, vræler og spiller luftinstrumenter bedre enn de fleste. Godt at det var bare det da. Kunne vært myye verre lissom. 😉 Eller mener han musikkstilen som jeg ikke helt føler meg hjemme i? Cassidy tvillingene liker mange forskjellige musikksjangere vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Hele den plata er bare smaskens og jeg synger, vræler og spiller luftinstrumenter bedre enn de fleste. Godt at det var bare det da. Kunne vært myye verre lissom. 😉 Eller mener han musikkstilen som jeg ikke helt føler meg hjemme i? Me høyrer ikkje på sånn hiphop og rap-musikk 😎😅🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar 2024 Del Skrevet 23. januar 2024 Trippelure skrev (6 minutter siden): Me høyrer ikkje på sånn hiphop og rap-musikk 😎😅🤩 Cassidy Tvillingene Digger Hiphop og Rap-musikk.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 Hippeti hoppeti happ! Eg preike så hakkete at det høyrast ut som rap.. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 God onsdag ønskes dere alle og god bedring til @MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 (endret) Cassidy Tvillingene synes at vi hører det vi @Onkel_Stewart😉😉 Endret 24. januar 2024 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God onsdag til dere også 😊🍀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 N-4K0 skrev (Akkurat nå): God onsdag til dere også 😊🍀 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg spiller ikke akkurat nå, men jeg driver og roter litt nedi en underjordisk ravine/kløft i Minecraft, skal gjøre meg ferdig nedi der for godt før jeg skal følge en tutorial for å lage en enkel wither rose farm i End-dimensjonen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 Cassidy Tvillingene har spist frokost nå i sted.🍽️🍽️ Og om en liten stund skal vi dusje.🚿🚿 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg spiste Pæresplitt tidligere i natt og nå fortsetter jeg på samme boksen 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar 2024 Del Skrevet 24. januar 2024 Det er lenge siden Cassidy Tvillingene har spist Pæresplitt sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå