Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): GOOD natt litt bedre nå håper fredag Lego ❤️ Er du dårlig @MR SPEED? Håper du blir fort bra og kan bygge mere lego! 🍀🐶🥰 God natta🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, det er teksten til den låta her, også en av mine Kjøtt-favoritter 😎 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Har så vondt i sjela mi, samvittigheten klør Det gjør så vondt i sjela mi, medlidenheten blør Det gjør så vondt i sjela mi, æren veier mange tusen gram Det gjør så vondt i sjela mi, jeg drukner snart i skam 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Har så vondt i sjela mi, samvittigheten klør Det gjør så vondt i sjela mi, medlidenheten blør Det gjør så vondt i sjela mi, æren veier mange tusen gram Det gjør så vondt i sjela mi, jeg drukner snart i skam 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar *Lyden av en rap i det fjerne.. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Onkel_Stewart skrev (14 minutter siden): *Lyden av en rap i det fjerne.. Cassidy Tvillingene tenker at en rap eller to må til av og til.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar (endret) MR SPEED skrev (2 timer siden): GOOD natt litt bedre nå håper fredag Lego ❤️ @MR SPEED Åååå, god bedring over alt til deg. Sov godt. Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, den er jævla bra 🤣🥰 "...om at mamma driver hor med anarkistene som bor rett bak den nedlagte sjappa!" *så lyder raske trommer* Ja, den er veldig bra og den kunne liksom ikke ha blitt laget i 2024. Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, det er teksten til den låta her, også en av mine Kjøtt-favoritter 😎 Trippelure skrev (2 timer siden): Har så vondt i sjela mi, samvittigheten klør Det gjør så vondt i sjela mi, medlidenheten blør Det gjør så vondt i sjela mi, æren veier mange tusen gram Det gjør så vondt i sjela mi, jeg drukner snart i skam Hele den plata er bare smaskens og jeg synger, vræler og spiller luftinstrumenter bedre enn de fleste. Onkel_Stewart skrev (2 timer siden): *Lyden av en rap i det fjerne.. Godt at det var bare det da. Kunne vært myye verre lissom. 😉 Eller mener han musikkstilen som jeg ikke helt føler meg hjemme i? Endret 23. januar av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Hele den plata er bare smaskens og jeg synger, vræler og spiller luftinstrumenter bedre enn de fleste. Godt at det var bare det da. Kunne vært myye verre lissom. 😉 Eller mener han musikkstilen som jeg ikke helt føler meg hjemme i? Cassidy tvillingene liker mange forskjellige musikksjangere vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Hele den plata er bare smaskens og jeg synger, vræler og spiller luftinstrumenter bedre enn de fleste. Godt at det var bare det da. Kunne vært myye verre lissom. 😉 Eller mener han musikkstilen som jeg ikke helt føler meg hjemme i? Me høyrer ikkje på sånn hiphop og rap-musikk 😎😅🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (6 minutter siden): Me høyrer ikkje på sånn hiphop og rap-musikk 😎😅🤩 Cassidy Tvillingene Digger Hiphop og Rap-musikk.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Hippeti hoppeti happ! Eg preike så hakkete at det høyrast ut som rap.. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar God onsdag ønskes dere alle og god bedring til @MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar (endret) Cassidy Tvillingene synes at vi hører det vi @Onkel_Stewart😉😉 Endret 24. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God onsdag til dere også 😊🍀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): God onsdag til dere også 😊🍀 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg spiller ikke akkurat nå, men jeg driver og roter litt nedi en underjordisk ravine/kløft i Minecraft, skal gjøre meg ferdig nedi der for godt før jeg skal følge en tutorial for å lage en enkel wither rose farm i End-dimensjonen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene har spist frokost nå i sted.🍽️🍽️ Og om en liten stund skal vi dusje.🚿🚿 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg spiste Pæresplitt tidligere i natt og nå fortsetter jeg på samme boksen 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Det er lenge siden Cassidy Tvillingene har spist Pæresplitt sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå