Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar Ja, og jeg kjenner at jeg tror at jeg får sove snart. Om en time kanskje. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Entern skrev (21 minutter siden): Hedmarking????🥰🥰🥰🥰🥰 Jeg er halvt hedmarking og vokst opp i Oppland 😀 Jeg er mørkets glade gutt, fra mørkets og nattens land*, men er egentlig ikke spesielt mørk i huden altså**, men blir sjelden solbrent heldigvis 😀 *=fantastisk dikt av Robert E. Howard: Cimmeria (land of Darkness and the Night) **=er litt rødlett faktisk, hadde rødlig hår en periode som barn 🧒 Nei, bare halvt østfolding, og vokst opp litt her og litt der 😅 Jeg liker hedmarken da, alltid følt meg hjemme der og veldig fin dialekt 🥰 Slekta til mormoren min kommer derfra. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene liker at huset vårt ligger i skogen, når det er varmt om sommeren. For da finner vi alltid en skygge å kjøle oss nedi. Ja, det er derfor jeg liker skogen best 😍 Skogen har alltid alt man trenger 💚🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Ja, og jeg kjenner at jeg tror at jeg får sove snart. Om en time kanskje. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt når du skal sove om en times tid vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, det er derfor jeg liker skogen best 😍 Skogen har alltid alt man trenger 💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene må si oss veldig enige med deg der.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt når du skal sove om en times tid vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 Takker for det og bare fordi jeg tenkte på mat, så ble jeg sulten. Nesten magisk det derre der. Spiser litt nå. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Nei, bare halvt østfolding, og vokst opp litt her og litt der 😅 Jeg liker hedmarken da, alltid følt meg hjemme der og veldig fin dialekt 🥰 Slekta til mormoren min kommer derfra. Da er du halvt østfolding og jeg halvt hedmarking og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) helt irske 😀😀😀😀 Og valpen 100% valp 🐶🧡 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (8 minutter siden): Ja, og jeg kjenner at jeg tror at jeg får sove snart. Om en time kanskje. Kommer nok til å legge meg tidlig sjøl 🥱 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Takker for det og bare fordi jeg tenkte på mat, så ble jeg sulten. Nesten magisk det derre der. Spiser litt nå. Jeg spiser sjokolade og drikker kaffe nå 🐶🥰 Så tøft at du liker Kjøtt @Sviskepott 🥳🥳🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Takker for det og bare fordi jeg tenkte på mat, så ble jeg sulten. Nesten magisk det derre der. Spiser litt nå. Cassidy Tvillingene ønsker deg et godt måltid.🥰🥰 Entern skrev (3 minutter siden): Kommer nok til å legge meg tidlig sjøl 🥱 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern når du skal legge deg.😴😴💤💤🥱🥱 Entern skrev (5 minutter siden): Da er du halvt østfolding og jeg halvt hedmarking og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) helt irske 😀😀😀😀 Og valpen 100% valp 🐶🧡 Ja Cassidy Tvillingene er 100% Irske.💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg spiser sjokolade og drikker kaffe nå 🐶🥰 Så tøft at du liker Kjøtt @Sviskepott 🥳🥳🥳🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker også kjøtt.😋😋🥩🥩🍖🍖 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Entern skrev (7 minutter siden): Da er du halvt østfolding og jeg halvt hedmarking og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) helt irske 😀😀😀😀 Og valpen 100% valp 🐶🧡 Valpen er 5mnd gammel og snart halvveis til voksen. Han vokser så fort 😲🐶🥰 Entern skrev (8 minutter siden): Kommer nok til å legge meg tidlig sjøl 🥱 Da håper jeg du får sove godt og drømme no' flott når du går og legger deg 🍀🐶🥰 Håper også at @Sviskepott får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (7 minutter siden): Så tøft at du liker Kjøtt @Sviskepott 🥳🥳🥳🐶🥰 Hehe...jeg er egentlig ganske tøff men forsøker å skjule det i det daglige. 🤫 "Nå vil jække leke med teitinger mer...." 😂 Nå skal jeg sladre til pappa! 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også kjøtt.😋😋🥩🥩🍖🍖 🤣🤣🤣😆👍👍👍🥰 Ja men det er ikke sånn kjøtt jeg snakker om, jeg snakker om Kjøtt 😎 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar GOOD natt litt bedre nå håper fredag Lego ❤️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Hehe...jeg er egentlig ganske tøff men forsøker å skjule det i det daglige. 🤫 "Nå vil jække leke med teitinger mer...." 😂 Nå skal jeg sladre til pappa! Ja, den er jævla bra 🤣🥰 "...om at mamma driver hor med anarkistene som bor rett bak den nedlagte sjappa!" 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣😆👍👍👍🥰 Ja men det er ikke sånn kjøtt jeg snakker om, jeg snakker om Kjøtt 😎 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (2 minutter siden): Hehe...jeg er egentlig ganske tøff men forsøker å skjule det i det daglige. 🤫 "Nå vil jække leke med teitinger mer...." 😂 Nå skal jeg sladre til pappa! 🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar MR SPEED skrev (1 minutt siden): GOOD natt litt bedre nå håper fredag Lego ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt og Godbedring, vi håper at du snart blir bra i armen din igjen. Vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🥰🥰 Ja, det er teksten til den låta her, også en av mine Kjøtt-favoritter 😎 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå