Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar Jeg har bestemt meg for å sitte ute et kvarter fra det begynner å bli behagelig å sitte ute og når sola gjør noe for huden. Jeg har vært ganske kledelig vinterhvit en del år nå. Jeg trenger vitaminer fra utsiden også og har høy smørefaktor. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Entern skrev (1 minutt siden): Ja men dere bor jo i Bergen 🙃🙃😀😀 (Været er ofte sprøtt i Oslo og da, veldig omskiftelig. Og Trondheim er litt som et kaldere Oslo.) Cassidy Tvillingene tror nok at været bare kommer til å bli sprøere og sprøere i fremtiden.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg har bestemt meg for å sitte ute et kvarter fra det begynner å bli behagelig å sitte ute og når sola gjør noe for huden. Jeg har vært ganske kledelig vinterhvit en del år nå. Jeg trenger vitaminer fra utsiden også og har høy smørefaktor. Cassidy Tvillingene må også smøre oss mye om sommeren når vi først får varme her i Bergen. Vi har mørkerødt hår og melkehvit hud. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg har bestemt meg for å sitte ute et kvarter fra det begynner å bli behagelig å sitte ute og når sola gjør noe for huden. Jeg har vært ganske kledelig vinterhvit en del år nå. Jeg trenger vitaminer fra utsiden også og har høy smørefaktor. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene må også smøre oss mye om sommeren når vi først får varme her i Bergen. Vi har mørkerødt hår og melkehvit hud. Da må alle tre huske å smøre seg godt 🌞🌞🌞☺️☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror nok at været bare kommer til å bli sprøere og sprøere i fremtiden.😉😉 Det har dere nok rett i Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Entern skrev (1 minutt siden): Da må alle tre huske å smøre seg godt 🌞🌞🌞☺️☺️☺️ Det har dere nok rett i Det tror Cassidy Tvillingene også, men at vi bor i en skog. Det gir oss litt beskyttelse mot sommervarmen når den først kommer her til Bergen. 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det tror Cassidy Tvillingene også, men at vi bor i en skog. Det gir oss litt beskyttelse mot sommervarmen når den først kommer her til Bergen. Må være hyggelig å bo i skogen 🌲🌲🌳🌳🌿🌿🍀🍀🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Entern skrev (1 time siden): Takk🧡håper du og valpen har hatt en finfin tirsdag 😊🐶🧡👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin tirsdagskveld. Vi håper at dere har det samme.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 😃 Vi kosær vårs og håper at dere også gjør det 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Entern skrev (2 minutter siden): Må være hyggelig å bo i skogen 🌲🌲🌳🌳🌿🌿🍀🍀🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker at huset vårt ligger i skogen, når det er varmt om sommeren. For da finner vi alltid en skygge å kjøle oss nedi. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Vi kosær vårs og håper at dere også gjør det 🍀🐶🥰 Godt å høre 😊🐶🧡👍 Østfolding? 😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker at huset vårt ligger i skogen, når det er varmt om sommeren. For da finner vi alltid en skygge å kjøle oss nedi. Så koselig 🌲🌲🌳🌳🌿🌿😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Vi kosær vårs og håper at dere også gjør det 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss vi, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.🥰🥰🐶🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Entern skrev (Akkurat nå): Godt å høre 😊🐶🧡👍 Østfolding? 😀 Så koselig 🌲🌲🌳🌳🌿🌿😀😀 Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Entern skrev (5 minutter siden): Godt å høre 😊🐶🧡👍 Østfolding? 😀 Så koselig 🌲🌲🌳🌳🌿🌿😀😀 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss vi, og vi er glade for å høre at dere også koser dere.🥰🥰🐶🐶 Så koselig at dere også koser dere 🐶🥰 Ikke helt østfolding, men nesten eller noe sånt 😂 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Så koselig at dere også koser dere 🐶🥰 Ikke helt østfolding, men nesten eller noe sånt 😂 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene må også smøre oss mye om sommeren når vi først får varme her i Bergen. Vi har mørkerødt hår og melkehvit hud. Noe så vakkert kan jeg nesten ikke tenke meg. Jeg har alltid likt rødt hår. Entern skrev (32 minutter siden): Da må alle tre huske å smøre seg godt 🌞🌞🌞☺️☺️☺️ Det har dere nok rett i Du da? Smører du deg ikke? Eller snakker vi med mørkets glade gutt her? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Noe så vakkert kan jeg nesten ikke tenke meg. Jeg har alltid likt rødt hår. Du da? Smører du deg ikke? Eller snakker vi med mørkets glade gutt her? Og så har Cassidy Tvillingene grønne øyne også kan vi fortelle. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (24 minutter siden): Så koselig at dere også koser dere 🐶🥰 Ikke helt østfolding, men nesten eller noe sånt 😂 Hedmarking????🥰🥰🥰🥰🥰 Jeg er halvt hedmarking og vokst opp i Oppland 😀 Sviskepott skrev (11 minutter siden): Noe så vakkert kan jeg nesten ikke tenke meg. Jeg har alltid likt rødt hår. Du da? Smører du deg ikke? Eller snakker vi med mørkets glade gutt her? Jeg er mørkets glade gutt, fra mørkets og nattens land*, men er egentlig ikke spesielt mørk i huden altså**, men blir sjelden solbrent heldigvis 😀 *=fantastisk dikt av Robert E. Howard: Cimmeria (land of Darkness and the Night) **=er litt rødlett faktisk, hadde rødlig hår en periode som barn 🧒 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Og så har Cassidy Tvillingene grønne øyne også kan vi fortelle. Nyyydelige er dere and I love you bare fordi atte, helt uten å ha sett dere. Entern skrev (4 minutter siden): Hedmarking????🥰🥰🥰🥰🥰 Jeg er halvt hedmarking og vokst opp i Oppland 😀 Jeg er mørkets glade gutt, fra mørkets og nattens land*, men er egentlig ikke spesielt mørk i huden altså**, men blir sjelden solbrent heldigvis 😀 *=fantastisk dikt av Robert E. Howard: Cimmeria (land of Darkness and the Night) **=er litt rødlett faktisk, hadde rødlig hår en periode som barn 🧒 Da har du en finfin dialekt og jeg digger den også. "Tallrikk" spiser dere mat fra? 😜 Jeg er omtrent litt mørk brun i mitt hår. Hva er du...om vi får spørre? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Nyyydelige er dere and I love you bare fordi atte, helt uten å ha sett dere. Da har du en finfin dialekt og jeg digger den også. "Tallrikk" spiser dere mat fra? 😜 Jeg er omtrent litt mørk brun i mitt hår. Hva er du...om vi får spørre? Cassidy Tvillingene Love You Too Our Friend @Sviskepott🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Love You Too Our Friend @Sviskepott🥰🥰 Tænks alot! Det skal jeg tenke på når jeg legger meg i kveld, så sovner jeg med smil om munn og mumler på sånn halvengelsk i drømme. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Tænks alot! Det skal jeg tenke på når jeg legger meg i kveld, så sovner jeg med smil om munn og mumler på sånn halvengelsk i drømme. Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå