Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 N-4K0 skrev (1 time siden): God tirsdag til Cia og til alle dere andre som leser dette Entern skrev (59 minutter siden): God tirsdag alle sammen 😊😊😊 Tusen❤️takk alle sammen 😊 Valpen og jeg ønsker dere og alle på forumet en god tirsdagsmorgen og håper alle får en fantastisk fin tirsdag 🥳🍀🐶🥰 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar N-4K0 skrev (7 timer siden): God tirsdag til Cia og til alle dere andre som leser dette Entern skrev (6 timer siden): God tirsdag alle sammen 😊😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin tirsdag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 😊 Valpen og jeg ønsker dere og alle på forumet en god tirsdagsmorgen og håper alle får en fantastisk fin tirsdag 🥳🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin tirsdag.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin tirsdag.🥰🥰🐶🐶 Vi koser oss og håper dere også gjør det 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Vi koser oss og håper dere også gjør det 🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss veldig i dag, og vi er glade for å høre at dere gjør det samme.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene koser oss veldig i dag, og vi er glade for å høre at dere gjør det samme.🥰🥰🐶🐶 Det er koselig å høre 🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (11 timer siden): Tusen❤️takk alle sammen 😊 Valpen og jeg ønsker dere og alle på forumet en god tirsdagsmorgen og håper alle får en fantastisk fin tirsdag 🥳🍀🐶🥰 Takk🧡håper du og valpen har hatt en finfin tirsdag 😊🐶🧡👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar N-4K0 skrev (36 minutter siden): Trippelure og Voffelure 😜 Ja vi kan jo kalle valpen Voffelure 😀👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin tirsdag.🥰🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene koser oss veldig i dag, og vi er glade for å høre at dere gjør det samme.🥰🥰🐶🐶 Så fint å høre 😊😊☺️☺️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Entern skrev (30 minutter siden): Så fint å høre 😊😊☺️☺️👍👍 Trippelure skrev (5 timer siden): Det er koselig å høre 🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin tirsdagskveld. Vi håper at dere har det samme.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar (endret) I dag ble det sol enda en dag hos meg og selv om det er kjølige varmegrader ute, så varmer det på innsiden av vinduet. Konsentrert lys er ikke så dumt det nå. Endret 23. januar av Sviskepott Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin tirsdagskveld. Vi håper at dere har det samme.🥰🥰🐶🐶 Det har jeg 😊😊☺️☺️ takk 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (3 minutter siden): I dag ble det sol enda en dag hos meg og selv om det er kjølige varmegrader ute, så varmer det på innsiden av vinduet. Konsentrert lys er ikke så dumt det nå. Her har det vært varmegrader i dag 🙃😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar Sjekket mitt termometer ute nå og det har visst vært 19,3 i solsteiken, men vinden er kald, så det er nok ikke helt reelt...men tallet var sjokkerende i januar. 🤨 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Entern skrev (3 minutter siden): Det har jeg 😊😊☺️☺️ takk 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (8 minutter siden): I dag ble det sol enda en dag hos meg og selv om det er kjølige varmegrader ute, så varmer det på innsiden av vinduet. Konsentrert lys er ikke så dumt det nå. Sviskepott skrev (1 minutt siden): Sjekket mitt termometer ute nå og det har visst vært 19,3 i solsteiken, men vinden er kald, så det er nok ikke helt reelt...men tallet var sjokkerende i januar. 🤨 Entern skrev (4 minutter siden): Her har det vært varmegrader i dag 🙃😊 Cassidy Tvillingene har også hatt varmegrader her i Bergen i dag. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): Sjekket mitt termometer ute nå og det har visst vært 19,3 i solsteiken, men vinden er kald, så det er nok ikke helt reelt...men tallet var sjokkerende i januar. 🤨 Været er litt sprøtt i januar i år🙃😂 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har også hatt varmegrader her i Bergen i dag. 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Entern skrev (1 minutt siden): Været er litt sprøtt i januar i år🙃😂 😊😊☺️☺️ 🥳🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene synes at været kan være sprøtt hele året vi.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at været kan være sprøtt hele året vi.🤣🤣 Ja men dere bor jo i Bergen 🙃🙃😀😀 (Været er ofte sprøtt i Oslo og da, veldig omskiftelig. Og Trondheim er litt som et kaldere Oslo.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå