Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar N-4K0 skrev (15 minutter siden): Jeg anbefaler Diplom-Is Lollipop Pæresplitt på det varmeste, eller kaldeste, siden det er is Sviskepott skrev (17 minutter siden): Såvepått`s In da bilding! Kommer det en ny is i handelen, så forsøker jeg den...så kom ikke her eller der! 😂 Der er Cassidy Tvillingene også på pletten, når det kommer ny iskrem. Men nytt potetgull i handelen, da er Cassidy Tvillingene der med en gang og kjøper. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 N-4K0 skrev (1 time siden): God tidlig mandag morgen God mandagsmorgen 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar God mandagsmorgen alle sammen 😊 Håper alle har en fin start på uka 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Trippelure skrev (14 minutter siden): God mandagsmorgen alle sammen 😊 Håper alle har en fin start på uka 🍀🐶🥰 God mandagsmorgen Trippelure & valpen 😊🐶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar God mandag til Ent og til Tripp og Voffen 🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. januar Forfatter Del Skrevet 22. januar Sviskepott ønsker også godmorgen til alle. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Entern skrev (5 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊😊 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin mandag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin mandag.🥰🥰 Helt enig 😃🥳 Håper alle har en fin mandag 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfin mandag.🥰🥰 Trippelure skrev (6 timer siden): Helt enig 😃🥳 Håper alle har en fin mandag 🍀🐶🥰 Håper alle har hatt en finfin mandag 😊😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Sviskepott skrev (9 timer siden): Sviskepott ønsker også godmorgen til alle. God kveld får jeg si nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Trippelure skrev (6 timer siden): Helt enig 😃🥳 Håper alle har en fin mandag 🍀🐶🥰 Entern skrev (9 minutter siden): Håper alle har hatt en finfin mandag 😊😊😊 N-4K0 skrev (5 minutter siden): God kveld får jeg si nå Cassidy Tvillingene har en fin mandagskveld begge to, og vi håper at dere har det samme.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar It goes fine today, som Gynther sier i The Julekalender Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): It goes fine today, som Gynther sier i The Julekalender Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 It's good to hør that you have it fint og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar N-4K0 skrev (9 minutter siden): It's good to hør that you have it fint og Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Det har regnet i dag og det som var snø er nå rester av is, sannsynligvis type glatt. Jeg kikket ut for en stund siden for å se om det var noe mer å måke, men jeg gidder ikke å måke regn 😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå