Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har prøvd den, men husker ikke :p 

jeg faller egentlig i samme fella selv hvor jeg ikke nødvendigvis gidder å prøve noe nytt, men det er egentlig viktig å prøve nye ting, syns jeg. F.eks. en ny Grandiosa og ikke bare være stuck med én eller noen få :p 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror jeg har prøvd den, men husker ikke :p 

jeg faller egentlig i samme fella selv hvor jeg ikke nødvendigvis gidder å prøve noe nytt, men det er egentlig viktig å prøve nye ting, syns jeg. F.eks. en ny Grandiosa og ikke bare være stuck med én eller noen få :p 

Når det kommer til Grandiosa er Cassidy Tvillingene lojale mot Originalen. Det er vi på grunna av at vi hedrer minnet til onkelen vår. Han sa alltid at det finnes bare en Pizza Grandiosa, og det er den originale.:yes::yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, jeg respekterer selvsagt det :) men det var hans mening og jeg syns ærlig talt ikke det virker som en god grunn til å bare holde seg til én ting livet ut, for å prøve å ikke være respektløs. Jeg hadde så avgjort spist flere varianter hvis jeg kunne. Men det er selvsagt opp til dere.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 time siden):

Joda, jeg respekterer selvsagt det :) men det var hans mening og jeg syns ærlig talt ikke det virker som en god grunn til å bare holde seg til én ting livet ut, for å prøve å ikke være respektløs. Jeg hadde så avgjort spist flere varianter hvis jeg kunne. Men det er selvsagt opp til dere.

Cassidy Tvillingene er to skikkelige vanedyr når det kommer til mat og drikke også, vi vil helst holde oss til det samme.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Jeg er et vanedyr selv, men ikke SÅ vanedyr at jeg ikke kan prøve nye ting. Nå vet jeg ikke om det er sånn dere er, men det går stort sett i mye av det samme og jeg holder meg til én eller noen få ting på enkelte området.
Jeg spiser én Grandis fordi de bare har én jeg kan spise og jeg har ett glutenfritt brød jeg spiser, men det er delvis fordi det er det ene jeg syns er "skikkelig" godt. Og når jeg bestiller take away går det som regel i hvitløksnadder fordi det er den ene tingen jeg syns er skikkelig god selv om sjappa har mange ting jeg enda ikke har prøvd på alle disse årene :p 

Men jeg er et vanedyr, kanskje mye pga. Aspergers fordi jeg ikke liker forandring veldig mye.

Lenke til kommentar

Cassidy Tvillingene er enige med dere begge to @N-4K0 og @Sviskepott i at det er best med de tingene vi er vandt med. Vi to har blitt flinkere med å prøve nye ting nå som vi har blitt 20 år gamle. Før da vi var barn og tenåringer, da prøvde vi aldri nye ting. Da ville vi bare ha det samme heletiden.😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (16 minutter siden):

Sovepott in the hus :D 

Absolutt, hvorfor kaste bort tid på å gjøre/spise/drikke ting man ikke liker når man kan velge ting man liker og ha det bedre?

Såvepått`s In da bilding! :D 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er enige med dere begge to @N-4K0 og @Sviskepott i at det er best med de tingene vi er vandt med. Vi to har blitt flinkere med å prøve nye ting nå som vi har blitt 20 år gamle. Før da vi var barn og tenåringer, da prøvde vi aldri nye ting. Da ville vi bare ha det samme heletiden.😊😊☺️☺️

Kommer det en ny is i handelen, så forsøker jeg den...så kom ikke her eller der! 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (1 minutt siden):

Kommer det en ny is i handelen, så forsøker jeg den...så kom ikke her eller der! 😂

Jeg anbefaler Diplom-Is Lollipop Pæresplitt på det varmeste, eller kaldeste, siden det er is :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...