Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er bra britisk krim, nesten like bra som Poirot 🤩🐶🥰

Ja enig 😊👍

Foyle er en veldig bra karakter og man må jo bare bli glad i assistenten hans 👩‍🦰

Og så er det veldig gjennomført og troverdig 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Noen av dere som har sett de nye Poirot-filmene med Kenneth Branagh? Jeg så ikke den første, men har sett den andre og tredje og syns Branagh gjør en god figur som Poirot, selv sammenlignet med legendariske David Suchet :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Takk det har jeg 😊 jeg ser på Inspektør Foyle 😊 

Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi synes at det høres koselig ut med Inspektør Foyle.🥰🥰

Trippelure skrev (5 minutter siden):

Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og koser oss 🐶🥰 Vi håper at dere også har det fint og koser dere 🍀🐶🥰

Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi har det også fint i kveld.🥰🥰🐶🐶

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Noen av dere som har sett de nye Poirot-filmene med Kenneth Branagh? Jeg så ikke den første, men har sett den andre og tredje og syns Branagh gjør en god figur som Poirot, selv sammenlignet med legendariske David Suchet :) 

Har sett de to første. Jeg synes også Branagh var bra som Poirot og at filmene var bra. Døden På Nilen syntes jeg faktisk var bedre i Branaghs versjon siden offeret var mye mer sympatisk (Gal Gadot spilte veldig bra). Likte også den første veldig veldig godt, den har et helt fantastisk cast som kan måle seg med den gamle filmen fra 70-tallet :) 

Men Suchet er såklart den beste, han er jo helt fantastisk :) 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Entern skrev (3 minutter siden):

Ja enig 😊👍

Foyle er en veldig bra karakter og man må jo bare bli glad i assistenten hans 👩‍🦰

Og så er det veldig gjennomført og troverdig 😊

Trippelure skrev (5 minutter siden):

Det er bra britisk krim, nesten like bra som Poirot 🤩🐶🥰

Cassidy Tvillingene så mye på både Poirot og Miss Marple da vi var 11-12 år gamle.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi synes at det høres koselig ut med Inspektør Foyle.🥰🥰

Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi har det også fint i kveld.🥰🥰🐶🐶

Jeg liker den serien veldig godt 😊😊☺️☺️ fine karakterer og bra plot 😊 og flott og troverdig 40-tall😊

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene så også litt på Inspektør Foyle da vi var 11-12 år gamle.:yes::yes:

😀😀👍👍

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene likte begge seriene vi.:yes::yes:

Jeg og😊😊

Lenke til kommentar
Entern skrev (15 minutter siden):

Tusen takk 😊  det gjør jeg 😊 ser på gode gamle Foyle 😊 sett mange ganger før men alltid bra😊👍

Ja, det er sånn jeg også har sett mange ganger men som alltid er hyggelig å se igjen 😊 Som Poirot og mange bøker osv 🤩🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (15 minutter siden):

Poirot er David Suchet 🥰 Perfekt🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det nødvendigvis  være sånn at kun én skuespiller ER den og den karakteren, men det kommer kanskje an på hvor mye man liker bestemte karakterer, fordi når det kommer til Marvel-filmene (MCU) så deler jeg den oppfatningen:

Robert Downey Jr. ER Tony Stark/Iron Man, Chris Evans ER Steve Rogers/Captain America og Chris Hemsworth ER Thor.

Jeg syns absolutt David Suchet var en mesterlig Poirot, men jeg syns Kenneth Branagh gjør en veldig god jobb også selv om Suchet er den første jeg så som mesterdetektiven.

Jeg syns egentlig alle meninger er korrekte da siden ingen er 100% like, ikke engang tvillinger :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden):

Cassidy Tvillingene mener å huske fra vi var barn, at Inspektør Foyle ofte var påskekrim på NRK.:yes::yes:

Ja det stemmer 😊😊☺️☺️

Trippelure skrev (25 minutter siden):

Ja, det er sånn jeg også har sett mange ganger men som alltid er hyggelig å se igjen 😊 Som Poirot og mange bøker osv 🤩🐶🥰

Ja akkurat sånn 😊👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...