Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar N-4K0 skrev (16 minutter siden): Dog snøgladskved 🤣🤣🤣👍 Trippelure skrev (15 minutter siden): Jeg og valpen har også sovet godt, i to omganger 😂🐶🥰 Tusen❤️takk og god søndagskveld til dere begge 😊🐶🥰 😊😊😊 Trippelure skrev (Akkurat nå): Han får ikke lov til å tygge på sko og må ta til takke med 4 andre tyggeleker og et tau, han har det fælt og jeg er slem ☹️🐶🥰 Næmmen dakar 🤣🤣🤣👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Han får ikke lov til å tygge på sko og må ta til takke med 4 andre tyggeleker og et tau, han har det fælt og jeg er slem ☹️🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi synes at det alltid er godt å få sove litt.🥰🥰 Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣👍 😊😊😊 Næmmen dakar 🤣🤣🤣👍 🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene tar oss ofte små dupper innimellom.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Han får ikke lov til å tygge på sko og må ta til takke med 4 andre tyggeleker og et tau, han har det fælt og jeg er slem ☹️🐶🥰 Aww, dakar voffen som har det sååå fælt 😭😂❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene gjetter at @Trippelure og Valpen fortsatt er Bestevenner vi.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Jeg så nettopp denne, må bare dele den med spesielt @Trippelure 😂 https://www.youtube.com/shorts/2FNHkblBEa0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene ser at nå er snart denne helgen også over. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar N-4K0 skrev (12 minutter siden): Jeg så nettopp denne, må bare dele den med spesielt @Trippelure 😂 https://www.youtube.com/shorts/2FNHkblBEa0 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Sett den før, hvis det er den jeg tror - hunden bare "omg, iz mah fav toy, iz so big!!! 😮 😍 " 😂🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): 🤣🤣🤣 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene tar oss ofte små dupper innimellom.😊😊☺️☺️ Alltid godt med en liten dupp 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at @Trippelure og Valpen fortsatt er Bestevenner vi.🥰🥰🐶🐶 Det tror jeg og 😊😊🐶🐶 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): Alltid godt med en liten dupp 😊😊☺️☺️ Det tror jeg og 😊😊🐶🐶 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi elsker å duppe av. Og vi tror også at Trippelure og valpen alltid er bestevenner.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi elsker å duppe av. Og vi tror også at Trippelure og valpen alltid er bestevenner.👨🦰👩🦰👍👍 Håper @Trippelure og valpen har en fin søndagskveld, og dere også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): Håper @Trippelure og valpen har en fin søndagskveld, og dere også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to. Og vi håper at både du og Trippelure og valpen har en fin søndagskveld.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (1 minutt siden): Håper @Trippelure og valpen har en fin søndagskveld, og dere også 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk 😊 Vi koser oss 🐶🥰 Vi håper at du også har en fin søndagskveld og koser deg 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to. Og vi håper at både du og Trippelure og valpen har en fin søndagskveld.🥰🥰🐶🐶 Takk det har jeg 😊 jeg ser på Inspektør Foyle 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to. Og vi håper at både du og Trippelure og valpen har en fin søndagskveld.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og koser oss 🐶🥰 Vi håper at dere også har det fint og koser dere 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Vi koser oss 🐶🥰 Vi håper at du også har en fin søndagskveld og koser deg 🍀🐶🥰 Tusen takk 😊 det gjør jeg 😊 ser på gode gamle Foyle 😊 sett mange ganger før men alltid bra😊👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå