Entern Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar N-4K0 skrev (16 minutter siden): Dog snøgladskved 🤣🤣🤣👍 Trippelure skrev (15 minutter siden): Jeg og valpen har også sovet godt, i to omganger 😂🐶🥰 Tusen❤️takk og god søndagskveld til dere begge 😊🐶🥰 😊😊😊 Trippelure skrev (Akkurat nå): Han får ikke lov til å tygge på sko og må ta til takke med 4 andre tyggeleker og et tau, han har det fælt og jeg er slem ☹️🐶🥰 Næmmen dakar 🤣🤣🤣👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Han får ikke lov til å tygge på sko og må ta til takke med 4 andre tyggeleker og et tau, han har det fælt og jeg er slem ☹️🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi synes at det alltid er godt å få sove litt.🥰🥰 Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣👍 😊😊😊 Næmmen dakar 🤣🤣🤣👍 🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene tar oss ofte små dupper innimellom.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Han får ikke lov til å tygge på sko og må ta til takke med 4 andre tyggeleker og et tau, han har det fælt og jeg er slem ☹️🐶🥰 Aww, dakar voffen som har det sååå fælt 😭😂❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene gjetter at @Trippelure og Valpen fortsatt er Bestevenner vi.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Jeg så nettopp denne, må bare dele den med spesielt @Trippelure 😂 https://www.youtube.com/shorts/2FNHkblBEa0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene ser at nå er snart denne helgen også over. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar N-4K0 skrev (12 minutter siden): Jeg så nettopp denne, må bare dele den med spesielt @Trippelure 😂 https://www.youtube.com/shorts/2FNHkblBEa0 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Sett den før, hvis det er den jeg tror - hunden bare "omg, iz mah fav toy, iz so big!!! 😮 😍 " 😂🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): 🤣🤣🤣 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene tar oss ofte små dupper innimellom.😊😊☺️☺️ Alltid godt med en liten dupp 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at @Trippelure og Valpen fortsatt er Bestevenner vi.🥰🥰🐶🐶 Det tror jeg og 😊😊🐶🐶 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): Alltid godt med en liten dupp 😊😊☺️☺️ Det tror jeg og 😊😊🐶🐶 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi elsker å duppe av. Og vi tror også at Trippelure og valpen alltid er bestevenner.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi elsker å duppe av. Og vi tror også at Trippelure og valpen alltid er bestevenner.👨🦰👩🦰👍👍 Håper @Trippelure og valpen har en fin søndagskveld, og dere også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Entern skrev (Akkurat nå): Håper @Trippelure og valpen har en fin søndagskveld, og dere også 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to. Og vi håper at både du og Trippelure og valpen har en fin søndagskveld.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Entern skrev (1 minutt siden): Håper @Trippelure og valpen har en fin søndagskveld, og dere også 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk 😊 Vi koser oss 🐶🥰 Vi håper at du også har en fin søndagskveld og koser deg 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to. Og vi håper at både du og Trippelure og valpen har en fin søndagskveld.🥰🥰🐶🐶 Takk det har jeg 😊 jeg ser på Inspektør Foyle 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har en veldig fin søndagskveld begge to. Og vi håper at både du og Trippelure og valpen har en fin søndagskveld.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og koser oss 🐶🥰 Vi håper at dere også har det fint og koser dere 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Vi koser oss 🐶🥰 Vi håper at du også har en fin søndagskveld og koser deg 🍀🐶🥰 Tusen takk 😊 det gjør jeg 😊 ser på gode gamle Foyle 😊 sett mange ganger før men alltid bra😊👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå