TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Det blir en koselig streame dag på meg i dag. 🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Sviskepott skrev (10 minutter siden): Jeg skal snart sove selv. Håper det er litt søvn igjen og at dere ikke snappet opp alt sammen. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️ Sov godt Pott 😴😊 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Det blir en koselig streame dag på meg i dag. 🙃 Cassidy Tvillingene stikker kanskje innom streamen din en tur vi.😉😉 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Det blir en koselig streame dag på meg i dag. 🙃 Hvordan foregår det? Jeg aner ingenting om sånn greier. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 Tusen takk. Jeg gleder meg. Entern skrev (12 minutter siden): Sov godt Pott 😴😊 Tænks alott! 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Sviskepott skrev (5 minutter siden): Hvordan foregår det? Jeg aner ingenting om sånn greier. Tusen takk. Jeg gleder meg. Tænks alott! Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og at du drømmer søtt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Godnatt til de som sover eller skal sove og god tidligdag til de som er våkne 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Godnatt til de som sover eller skal sove og god tidligdag til de som er våkne Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Godnatt til de som sover eller skal sove og god tidligdag til de som er våkne Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ God morgen 😊😊☺️☺️ Jeg har vært på besøk hos fattern og nå blir det grytidlig tog hjem for å rekke møte på jobb 🥱🥱🥱 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God morgen 😊😊☺️☺️ Jeg har vært på besøk hos fattern og nå blir det grytidlig tog hjem for å rekke møte på jobb 🥱🥱🥱 Cassidy Tvillingene lurer på hvor lang tid tar det med tog fra Lillehammer til Oslo??😊😊☺️☺️ Og vi ønsker deg også en Godmorgen og en fin dag på jobb.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene lurer på hvor lang tid tar det med tog fra Lillehammer til Oslo??😊😊☺️☺️ Og vi ønsker deg også en Godmorgen og en fin dag på jobb.🥰🥰 Det tar ca 2 timer og 15 minutter 😊 Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere også får en fin dag 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det tar ca 2 timer og 15 minutter 😊 Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere også får en fin dag 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene trodde det tok mye lengre tid vi, og vi takker for fine og gode ønsker fra deg.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene trodde det tok mye lengre tid vi, og vi takker for fine og gode ønsker fra deg.😊😊☺️☺️ Toget går ganske fort og jeg sover vanligvis minst halve turen 😀 håper dere har en finfin mandag 😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Toget går ganske fort og jeg sover vanligvis minst halve turen 😀 håper dere har en finfin mandag 😊😊 Cassidy Tvillingene tenker at det gjør godt å få en god dupp på toget, og vi ønsker deg også en finfin mandag.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Julestemning med Live* og Ronny** pÅ NRK Radio er så koselig 🥰 hørte på det mens jeg vasket opp nå og det gikk minst tre ganger så fort som vanlig 😀👍 *=Nelvik **=Brede Aase 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Det er fint når man kan høre på noe som får arbeidsoppgaver til å gå fortere. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Cassidy Tvillingene skal straks ta legge oss og sove noen timer nå.😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg er fristet til å få litt søvn selv, men må nesten holde meg våken lenger. 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg tar meg en ettermiddagslur på et par timer sjøl nå 🥱😴 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg er ikke i stand til å ta en lur, uansett hvor trøtt jeg er. Skal jeg prøve å få sove, så blir det flere timer og ødelagt døgnrytme. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå