Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar (endret) Cassidy Tvillingene digger Riff Raff.😍😍🤩🤩 Endret 19. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Litt tidlig for det, men god lørdag og helg til alle Selv skal jeg slå av pc'n og ta kveld nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en God Helg @N-4K0😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk og det samme til dere 😃🍀🐶🥰 God lørdag til alle andre som leser, håper alle får en strålende fin helg 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 😃🍀🐶🥰 God lørdag til alle andre som leser, håper alle får en strålende fin helg 🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen din får en fin helg.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Må bygge ta bilder Lego dere får Lego bilder Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Trippelure skrev (11 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 😃🍀🐶🥰 God lørdag til alle andre som leser, håper alle får en strålende fin helg 🍀🐶🥰 God helg til deg og voffen, håper dere fikk en fin lørdag 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin lørdagskveld @N-4K0😊😊☺️☺️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Trippelure skrev (12 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 😃🍀🐶🥰 God lørdag til alle andre som leser, håper alle får en strålende fin helg 🍀🐶🥰 Takk det samme snille Trippelure, håper du og valpen koser dere 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin lørdagskveld @N-4K0😊😊☺️☺️ Det håper jeg også @N-4K0😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. januar Rapporter Del Skrevet 20. januar Entern skrev (10 minutter siden): Det håper jeg også @N-4K0😊 Cassidy Tvillingene håper at alle sammen her inne har en fin lørdagskveld.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at alle sammen her inne har en fin lørdagskveld.🥰🥰 Det hadde jeg i alle fall 😊😊☺️☺️ håper alle får en fin søndag og 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (22 minutter siden): Det hadde jeg i alle fall 😊😊☺️☺️ håper alle får en fin søndag og 😊😊☺️☺️ Tusen❤️takk 😊 Håper du får en strålende fin søndag 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (15 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Håper du får en strålende fin søndag 🍀🐶🥰 Takk det samme snille Trippelure 😊🧡👍(og valpen🐶🧡) 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (1 minutt siden): Takk det samme snille Trippelure 😊🧡👍(og valpen🐶🧡) 🐶🥰 Håper du koser deg med radio 📻 🍀😊 Vi har nettopp vært ute en tur og nå skal vi spise frokost 😋🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (10 minutter siden): 🐶🥰 Håper du koser deg med radio 📻 🍀😊 Vi har nettopp vært ute en tur og nå skal vi spise frokost 😋🐶🥰 Høres fint og koselig ut, kan tenke meg at valpen koste seg med all snøen 🐶😊🧡 Takk jeg koser meg med radio og iskaffe 📻🧋😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Entern skrev (15 minutter siden): Høres fint og koselig ut, kan tenke meg at valpen koste seg med all snøen 🐶😊🧡 Takk jeg koser meg med radio og iskaffe 📻🧋😊 Ja, han elsker snø 🐶🥰 Jeg hørte det var blitt trendy inne i Oslo å drikke iskaffe i kulden 😆 Det er visst mer populært enn kakao 😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. januar Rapporter Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, han elsker snø 🐶🥰 Jeg hørte det var blitt trendy inne i Oslo å drikke iskaffe i kulden 😆 Det er visst mer populært enn kakao 😁 Har jeg blitt trendy 🥳🥳🥳🥳🥳😎😎😎😎😎☺️ Godt valpen koser seg med snøen 🐶😊 Jeg koser meg med Lørdagsrådet fra i går. Der er det skikkelig stjernelag i dag med disse deltakerne/hjelperne: Solveig Kloppen Vegard Ylvisåker Harald Eia 😀😀😀😀 …og Live Nelvik og Jones så klart 😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå