Trippelure Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at valpen er nydelig vi.🥰🥰🐶🐶 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): 😃🐶🥰 🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): 🥰🥰🐶🐶 Jeg må legge meg og sove nå. Håper dere får en fin natt og får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere en gang på morrakvisten 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg må legge meg og sove nå. Håper dere får en fin natt og får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere en gang på morrakvisten 🍀🐶🥰 Tusen Takk.🥰🥰🐶🐶 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Syvsover Lars hilser på dere 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar MR SPEED skrev (7 minutter siden): Syvsover Lars hilser på dere 🤪 Cassidy Tvillingene hilser hjertelig tilbake til Syvsoverlars.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED siden du skal legge deg nå.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Okei, nå er det offisiellt, jeg er verdens værste hundeeier og en dyreplagersadist 🙄😭😭😭 Vi er ferdige med vask og føn, og valpen har ligget og skult styggt på meg siden 🤣🤣🤣🐶🥰 😮 dakar voffen som har blitt så dårlig behandlet 😮😂🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene gjetter at valpen og @Trippelure fortsatt er verdens bestevenner vi.😉😉🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ja, det går som regel over etterhvert, heldigvis Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ja og det er Cassidy Tvillingene glade for.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (57 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God morgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Entern skrev (Akkurat nå): God morgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊☺️☺️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere også får en finfin dag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Entern skrev (4 minutter siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ håper dere også får en finfin dag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på en fin dag for oss i dag.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. januar Forfatter Del Skrevet 19. januar Blek sol skinner hos meg og jeg får den inn av vinduet bak min rygg. Blomstene strekker seg mot vinduet og liker det som skjer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Men da smelter jo snøen da 🥲🥴😫 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå