Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Okei, nå er det offisiellt, jeg er verdens værste hundeeier og en dyreplagersadist 🙄😭😭😭 Vi er ferdige med vask og føn, og valpen har ligget og skult styggt på meg siden 🤣🤣🤣🐶🥰 

Cassidy Tvillingene er sikre på at dere blir like gode venner etterpå.🥰🥰🐶🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Kveldsmat er alltid godt, Cassidy Tvillingene har spist vår vanlige torsdagskveldsmat som er Fish and Chips tidligere i kveld.🐟🐟🍟🍟😋😋

Det hørtes digg ut 👍😋 Lenge siden jeg har spist det, kanskje jeg skal lage det snart 😋🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kjøper friterttorsk og pommes frites på butikken som vi steiker i ovnen.:yes::yes:

Ok bra tips 👍 Har kjøpt noen ferdige på rema jeg og av og til på drive in 🙂
En gang kjøpte jeg Fish and Chips på utekafe i England, og den var der et stort svart hår oppi. æsj 😄

Lenke til kommentar
Delvis skrev (3 minutter siden):

Sjekket Border husky på billedsøk. De er fine hunder 🙂

Ja, de er det 😊 Men min hund ser ikke ut som noen av de 😆 han er helt utrolig søt og har en veldig spesiell farve. Det er utrolig mange fremmede som kommer bort til oss (spesiellt damer) og sier det samme: Herregud for en pen hund, det er den skjønneste valpen jeg noen gang har sett osv osv) 🤣 Han er veldig søt da, og sånn passe rampete. Bare spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de har fått se bilde av han 😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (24 minutter siden):

Ja, de er det 😊 Men min hund ser ikke ut som noen av de 😆 han er helt utrolig søt og har en veldig spesiell farve. Det er utrolig mange fremmede som kommer bort til oss (spesiellt damer) og sier det samme: Herregud for en pen hund, det er den skjønneste valpen jeg noen gang har sett osv osv) 🤣 Han er veldig søt da, og sånn passe rampete. Bare spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de har fått se bilde av han 😃🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes at valpen er nydelig vi.🥰🥰🐶🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...