Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Okei, nå er det offisiellt, jeg er verdens værste hundeeier og en dyreplagersadist 🙄😭😭😭 Vi er ferdige med vask og føn, og valpen har ligget og skult styggt på meg siden 🤣🤣🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Okei, nå er det offisiellt, jeg er verdens værste hundeeier og en dyreplagersadist 🙄😭😭😭 Vi er ferdige med vask og føn, og valpen har ligget og skult styggt på meg siden 🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene er sikre på at dere blir like gode venner etterpå.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er sikre på at dere blir like gode venner etterpå.🥰🥰🐶🐶 Ja da, han er flink til å tilgi 😃 Og snart er det kveldsmat... 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja da, han er flink til å tilgi 😃 Og snart er det kveldsmat... 🐶🥰 Kveldsmat er alltid godt, Cassidy Tvillingene har spist vår vanlige torsdagskveldsmat som er Fish and Chips tidligere i kveld.🐟🐟🍟🍟😋😋 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Kveldsmat er alltid godt, Cassidy Tvillingene har spist vår vanlige torsdagskveldsmat som er Fish and Chips tidligere i kveld.🐟🐟🍟🍟😋😋 Det hørtes digg ut 👍😋 Lenge siden jeg har spist det, kanskje jeg skal lage det snart 😋🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Det hørtes digg ut 👍😋 Lenge siden jeg har spist det, kanskje jeg skal lage det snart 😋🥰 Det må du for det er digg, Cassidy Tvillingene spiser Fish and Chips hver torsdag. Det har vi som tradisjon.🐟🐟🍟🍟😋😋🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Fish and Chips liker jeg også 🙂 Trippelure: Hva slag sort hund er valpen din? Hvis det er greit å spørre bare selvsagt 🙂 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Brukt mellom 3 til 5 timmer på det bygget er moc ikke byggebeskrivelse satt på ratt av 😵💫ikke mere Lego i dag 😵💫 i morgen ❤️😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Delvis skrev (4 minutter siden): Fish and Chips liker jeg også 🙂 Trippelure: Hva slag sort hund er valpen din? Hvis det er greit å spørre bare selvsagt 🙂 Cassidy Tvillingene elsker Fish and Chips.🐟🐟🍟🍟😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar MR SPEED skrev (4 minutter siden): Brukt mellom 3 til 5 timmer på det bygget er moc ikke byggebeskrivelse satt på ratt av 😵💫ikke mere Lego i dag 😵💫 i morgen ❤️😃 Cassidy Tvillingene Digger disse flotte Legobildene.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker Fish and Chips.🐟🐟🍟🍟😋😋🥰🥰 Lager dere dem selv? 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Delvis skrev (4 minutter siden): Lager dere dem selv? 🙂 Cassidy Tvillingene kjøper friterttorsk og pommes frites på butikken som vi steiker i ovnen. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene kjøper friterttorsk og pommes frites på butikken som vi steiker i ovnen. Ok bra tips 👍 Har kjøpt noen ferdige på rema jeg og av og til på drive in 🙂 En gang kjøpte jeg Fish and Chips på utekafe i England, og den var der et stort svart hår oppi. æsj 😄 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Delvis skrev (23 minutter siden): Fish and Chips liker jeg også 🙂 Trippelure: Hva slag sort hund er valpen din? Hvis det er greit å spørre bare selvsagt 🙂 Han er en blanding mellom sibirsk husky og border collie, dvs en border husky ( i følge @N-4K0) 😆🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar MR SPEED skrev (24 minutter siden): Brukt mellom 3 til 5 timmer på det bygget er moc ikke byggebeskrivelse satt på ratt av 😵💫ikke mere Lego i dag 😵💫 i morgen ❤️😃 Håper du har hatt en fin dag og er frisk igjen 🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Delvis skrev (2 minutter siden): Ok bra tips 👍 Har kjøpt noen ferdige på rema jeg og av og til på drive in 🙂 En gang kjøpte jeg Fish and Chips på utekafe i England, og den var der et stort svart hår oppi. æsj 😄 Cassidy Tvillingene skjønner at det var signatur fra kokken det svarte håret.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Håper du har hatt en fin dag og er frisk igjen 🍀🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Han er en blanding mellom sibirsk husky og border collie, dvs en border husky ( i følge @N-4K0) 😆🐶🥰 Sjekket Border husky på billedsøk. De er fine hunder 🙂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Delvis skrev (3 minutter siden): Sjekket Border husky på billedsøk. De er fine hunder 🙂 Ja, de er det 😊 Men min hund ser ikke ut som noen av de 😆 han er helt utrolig søt og har en veldig spesiell farve. Det er utrolig mange fremmede som kommer bort til oss (spesiellt damer) og sier det samme: Herregud for en pen hund, det er den skjønneste valpen jeg noen gang har sett osv osv) 🤣 Han er veldig søt da, og sånn passe rampete. Bare spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de har fått se bilde av han 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (24 minutter siden): Ja, de er det 😊 Men min hund ser ikke ut som noen av de 😆 han er helt utrolig søt og har en veldig spesiell farve. Det er utrolig mange fremmede som kommer bort til oss (spesiellt damer) og sier det samme: Herregud for en pen hund, det er den skjønneste valpen jeg noen gang har sett osv osv) 🤣 Han er veldig søt da, og sånn passe rampete. Bare spør @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) de har fått se bilde av han 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at valpen er nydelig vi.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå