Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Tusen❤️takk og god morgen til dere 🍀🐶🥰

God morgen til alle som leser i tråden, håper alle får en fin dag 🍀🐶🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har snakket med folk som har det skikkelig kaldt i dag. Selv har jeg plutselig rundt null og det har smeltet litt fra taket. Burde ha vært varmere i kroppen min, men er det ikke. Frost innerst i sjelen tror jeg. Kanskje jeg burde vurdere en varmeovn på nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (34 minutter siden):

Har snakket med folk som har det skikkelig kaldt i dag. Selv har jeg plutselig rundt null og det har smeltet litt fra taket. Burde ha vært varmere i kroppen min, men er det ikke. Frost innerst i sjelen tror jeg. Kanskje jeg burde vurdere en varmeovn på nå. 

Anbefaler en god kopp kakao, med et lite dryss chili på 😊 Håper du får i deg varmen tvers igjennom, og får en fin og varm ettermiddag og kveld 🍀🐶🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Chili er IKKE den typen varme jeg vil ha i hvertfall :p 

Jeg har prøvd sweet chili-saus nylig og syns det er godt, men det skal ikke mye til før det blir for spicy for meg.

Det er snakk om noen få korn tørket chilli/ cayennepepper, det skal ikke smake chilli av kakaoen 🤪

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Det er snakk om noen få korn tørket chilli/ cayennepepper, det skal ikke smake chilli av kakaoen 🤪

😮 næh! 😁 jeg skjønte det da, men jeg vil uansett ikke ha noe chili-varme :p 

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Det er notert. :)  Jeg spiste is med chili en gang og en kjente chilien, men den hadde kald is å jobbe mot, så det ble en fin og rar balanse. De isene ble fort borte fra salgsdiskene, så de var kanskje ikke så populære. :) 

Det er mange smakskombinasjoner som høres rare ut, men som smaker veldig godt. Kunsten er jo å klare å dosere akkurat riktige mengder, sånn at smakene blir balansert. Et lite dryss kanel er også digg på kakao 😉 Selv tar jeg meg en liten Jägermeister og en varm kopp kaffe, det gjør susen når jeg er ute i kulda 😁 Varmeflaske er også effektivt for å få varmen inn i margen. Og som alltid; Ull er gull :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...