Sviskepott Skrevet 18. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar Vi bor nok over hele landet ja, men jeg kan kjøre magisk teppe og plukke dere alle opp til fellesmåltid med valgfritt innhold. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk og god morgen til dere 🍀🐶🥰 God morgen til alle som leser i tråden, håper alle får en fin dag 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar Har snakket med folk som har det skikkelig kaldt i dag. Selv har jeg plutselig rundt null og det har smeltet litt fra taket. Burde ha vært varmere i kroppen min, men er det ikke. Frost innerst i sjelen tror jeg. Kanskje jeg burde vurdere en varmeovn på nå. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Sviskepott skrev (34 minutter siden): Har snakket med folk som har det skikkelig kaldt i dag. Selv har jeg plutselig rundt null og det har smeltet litt fra taket. Burde ha vært varmere i kroppen min, men er det ikke. Frost innerst i sjelen tror jeg. Kanskje jeg burde vurdere en varmeovn på nå. Anbefaler en god kopp kakao, med et lite dryss chili på 😊 Håper du får i deg varmen tvers igjennom, og får en fin og varm ettermiddag og kveld 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Chili er IKKE den typen varme jeg vil ha i hvertfall Jeg har prøvd sweet chili-saus nylig og syns det er godt, men det skal ikke mye til før det blir for spicy for meg. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar N-4K0 skrev (5 minutter siden): Chili er IKKE den typen varme jeg vil ha i hvertfall Jeg har prøvd sweet chili-saus nylig og syns det er godt, men det skal ikke mye til før det blir for spicy for meg. Det er snakk om noen få korn tørket chilli/ cayennepepper, det skal ikke smake chilli av kakaoen 🤪 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er snakk om noen få korn tørket chilli/ cayennepepper, det skal ikke smake chilli av kakaoen 🤪 😮 næh! 😁 jeg skjønte det da, men jeg vil uansett ikke ha noe chili-varme Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar Det er notert. Jeg spiste is med chili en gang og en kjente chilien, men den hadde kald is å jobbe mot, så det ble en fin og rar balanse. De isene ble fort borte fra salgsdiskene, så de var kanskje ikke så populære. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): 😮 næh! 😁 jeg skjønte det da, men jeg vil uansett ikke ha noe chili-varme Men så var det ikke deg jeg anbefalte det til heller... 🙃 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Men så var det ikke deg jeg anbefalte det til heller... 🙃 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Det er notert. Jeg spiste is med chili en gang og en kjente chilien, men den hadde kald is å jobbe mot, så det ble en fin og rar balanse. De isene ble fort borte fra salgsdiskene, så de var kanskje ikke så populære. Det er mange smakskombinasjoner som høres rare ut, men som smaker veldig godt. Kunsten er jo å klare å dosere akkurat riktige mengder, sånn at smakene blir balansert. Et lite dryss kanel er også digg på kakao 😉 Selv tar jeg meg en liten Jägermeister og en varm kopp kaffe, det gjør susen når jeg er ute i kulda 😁 Varmeflaske er også effektivt for å få varmen inn i margen. Og som alltid; Ull er gull 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar @Trippelure ombstemt når dato uke vet ikk må lyst til å bygge stikk ord gul å grønt svart pm nei ikke meg 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar Mhm...en må ta ting når lysten og inspirasjonen er der. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar (endret) @Trippelure traktoren her er en mock bygg du Endret 18. januar av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk og god morgen til dere 🍀🐶🥰 God morgen til alle som leser i tråden, håper alle får en fin dag 🍀🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin torsdagskveld. Og vi håper at du og valpen har det samme.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin torsdagskveld. Og vi håper at du og valpen har det samme.🥰🥰🐶🐶 Jeg vil b@@@@@@@ dere får jeg lov Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jeg vil b@@@@@@@ dere får jeg lov 😉😉 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (4 timer siden): en liten Jägermeister Skulle hatt noe sånt noe til helga, men der er så mye snø her nå at jeg ikke kommer ut og tør ikke kjøre til polet. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar MR SPEED skrev (1 time siden): @Trippelure traktoren her er en mock bygg du Sååå fin 🤩🤩😍😍🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Rapporter Del Skrevet 18. januar Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå