Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ok men på en betingelse skal bygge den traktoren men opptil @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere har ikke love til gi meg liks på en måned da husk jeg ser det da her lokke bilde dere har 15 minutter å bestemme dere på ok😃 Okei, du skal slippe å få flere liks av meg på en måned, det er avtale 👍😆 Jeg blir ille glad om du bygger traktor!!!! 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Delvis skrev (Akkurat nå): Den der var skikkelig stilig 🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Okei, du skal slippe å få flere liks av meg på en måned, det er avtale 👍😆 Jeg blir ille glad om du bygger traktor!!!! 😃🐶🥰 Da blir Cassidy Tvillingene også glade.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Kan du ikke bygge en kul traktor da? Pliiiis? 🐶🥰 Jeg har en kul selvbygd traktor du kan få bilde av jeg har også John Deere-traktoren med henger som du liker, kan sende bilde av den og 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg har en kul selvbygd traktor du kan få bilde av jeg har også John Deere-traktoren med henger som du liker, kan sende bilde av den og Bare om du bygger den selv 😆 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Bare om du bygger den selv 😆 JD'n er ferdigbygd for lenge sia hvis det er det du mener Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene liker å se Legokustverk.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar N-4K0 skrev (1 minutt siden): JD'n er ferdigbygd for lenge sia hvis det er det du mener Ja, bilde av det du har bygget selv, også JD, ikke fra internett eller pakken 😜 CC vil sikkert også se 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, bilde av det du har bygget selv, også JD, ikke fra internett eller pakken 😜 CC vil sikkert også se 😊 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi gjerne vil se.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Sendt bilder på pm, gidder ikke legge inn i tråden her og lage langt innlegg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (42 minutter siden): Okei, du skal slippe å få flere liks av meg på en måned, det er avtale 👍😆 Jeg blir ille glad om du bygger traktor!!!! 😃🐶🥰 Greier du 2 måneder til 3 måneder uten gi en liks ingen i forumet skal du gi liks Da kjøper jeg den her 😍😍YEAH https://www.proshop.no/LEGO/LEGO-Technic-42136-John-Deere-9620R-traktor-med-firehjulstrekk/3131806?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite men sprekker du går den i esken sammen RESTA av Lego setta her Sammen med den her 😍 https://www.proshop.no/LEGO/LEGO-Technic-42154-2022-Ford-GT/3144337 husk ikke sprek @Trippelure Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (14 minutter siden): Greier du 2 måneder til 3 måneder uten gi en liks ingen i forumet skal du gi liks Da kjøper jeg den her 😍😍YEAH https://www.proshop.no/LEGO/LEGO-Technic-42136-John-Deere-9620R-traktor-med-firehjulstrekk/3131806?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite men sprekker du går den i esken sammen RESTA av Lego setta her Sammen med den her 😍 https://www.proshop.no/LEGO/LEGO-Technic-42154-2022-Ford-GT/3144337 husk ikke sprek @Trippelure Næhæhei, den går jeg ikke med på jeg kan gå med på å ikke gi deg laiks, men ikke at jeg ikke kan gi laiks til noen andre heller. Det er dårlig gjort mot noen andre Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Næhæhei, den går jeg ikke med på jeg kan gå med på å ikke gi deg laiks, men ikke at jeg ikke kan gi laiks til noen andre heller. Det er dårlig gjort mot noen andre Cassidy Tvillingene er helt enige. For sånne beordringer er ikke ok eller greit. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar God natta godt folk! Nå må jeg legge meg og sove 🤤 Håper dere alle får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Trippelure skrev (6 minutter siden): God natta godt folk! Nå må jeg legge meg og sove 🤤 Håper dere alle får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en God Tur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar (endret) Ok da blir ikke bygg dere ikke kjøpe no no no har den i bilde må rydde in del Lego skrive opp nr @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Trippelure Endret 18. januar av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Cassidy Tvillingene måtte bare gi deg likes, for Legobildene dine er så Super Duper Megakule.😎😎🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar 42030 har jeg også, men den er for lengst i deler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar OK. Cassidy Tvillingene forstår. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå