Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ser at det er en herlig Legoprat her nå. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (7 minutter siden): bedre prise her da 262.kr LEGO Technic 42136 John Deere 9620R-traktor med firehjulstrekk (proshop.no) på lego dyr 369 John Deere 9620R-traktor med firehjulstrekk 42136 | Technic | Offisielle LEGO® Shop NO Jeg tok bare den første linken som dukket opp da jeg søkte på lego technic traktor 😁 Bygg en traktor da @MR SPEED, jeg digger traktor 😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Jeg tok bare den første linken som dukket opp da jeg søkte på lego technic traktor 😁 Bygg en traktor da @MR SPEED, jeg digger traktor 😍 Støttes av Cassidy Tvillingene.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (12 minutter siden): Jeg tok bare den første linken som dukket opp da jeg søkte på lego technic traktor 😁 Bygg en traktor da @MR SPEED, jeg digger traktor 😍 har en lego traktor men er i deler nå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar (endret) LEGO City Great Vehicles 60287 Traktor (lekekassen.no) har den @Trippelure er ikke den som er deler Endret 17. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene Digger Legopraten her inne.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (3 minutter siden): LEGO City Great Vehicles 60287 Traktor (lekekassen.no) har den @Trippelure er ikke den som er deler Kan du ikke bygge den for oss en dag da?? 😃🤩😍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar har den er 4 motor på den å 2 infrarøde sendere å 2 kontrollere 1 batteri box STOR JA 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Kan du ikke bygge den for oss en dag da?? 😃🤩😍 Ja det vil Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene digger den Legogravemaskinen.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå skal valpen og jeg gå en tur 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Nå skal valpen og jeg gå en tur 🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en god og en fin tur.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar GOOD NATT TIL ALLE NATT RANGLERE I TRÅDEN Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (22 minutter siden): GOOD NATT TIL ALLE NATT RANGLERE I TRÅDEN God natta MR SPEED, håper du får sove godt og drømme no' flott om LEGO Traktor 😃🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): God natta MR SPEED, håper du får sove godt og drømme no' flott om LEGO Traktor 😃🍀🐶🥰 Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ok men på en betingelse skal bygge den traktoren men opptil @Trippelure å @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere har ikke love til gi meg liks på en måned da husk jeg ser det da her lokke bilde dere har 15 minutter å bestemme dere på ok😃 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Cassidy Tvillingene kan godt slutte helt å gi deg likes hvis du vil, men da klager du også vet du @MR SPEED😉😉 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar MR SPEED skrev (52 minutter siden): har den er 4 motor på den å 2 infrarøde sendere å 2 kontrollere 1 batteri box STOR JA Den der var skikkelig stilig 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå