Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 20:09 Del Skrevet i går, 20:09 MR SPEED skrev (12 minutter siden): Ikke forspise dere neste gang da 😝😝 Jo vi vil: Vi er Forspisningsgutten og Forspisningsjenten.😜😜 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet i går, 20:43 Forfatter Del Skrevet i går, 20:43 Det hender nok noen ganger i året at jeg forspiser meg...og da kan det kjennes som at jeg er sulten...og spiser enda litt til. 🤯 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 20:45 Del Skrevet i går, 20:45 Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det hender nok noen ganger i året at jeg forspiser meg...og da kan det kjennes som at jeg er sulten...og spiser enda litt til. 🤯 Vi har det også sånn at vi fort kan forspise oss på mat som vi liker veldig godt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 20:59 Del Skrevet i går, 20:59 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Jo vi vil: Vi er Forspisningsgutten og Forspisningsjenten.😜😜 Da er dere gode å mete da 😍😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 21:02 Del Skrevet i går, 21:02 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Da er dere gode å mete da 😍😍 Ja vi er stappmette.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen takk CC ❤️❤️😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Tusen takk CC ❤️❤️😁😁 Bare Hyggelig, vi håper at du har det bra i dag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Bare Hyggelig, vi håper at du har det bra i dag.♥️♥️ Ok til mareritt da noen ganger 😢 noen ganger 😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ok til mareritt da noen ganger 😢 noen ganger 😍 Vi er glade for at du kommer på besøk til oss her.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi er glade for at du kommer på besøk til oss her.♥️♥️ Må det greier å spille føler rare ting under spillingen da😢😢 aa er skylden da 😢😢 se da etter på Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): Må det greier å spille føler rare ting under spillingen da😢😢 aa er skylden da 😢😢 se da etter på Vi forstår, vi blir glade når vi får besøk av deg her inne.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi forstår, vi blir glade når vi får besøk av deg her inne.🥰🥰 Kan jeg elske dere 2 høyt CC 😍😍❤️❤️🥰🥰😝😝🤪🤪😜😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (1 minutt siden): Kan jeg elske dere 2 høyt CC 😍😍❤️❤️🥰🥰😝😝🤪🤪😜😜 OK, men da må vi spørre hvor høyt??😜😜🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): OK, men da må vi spørre hvor høyt??😜😜🥰🥰 HØYT Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden MR SPEED skrev (11 minutter siden): HØYT Vi forstår at du snakker om Fullguffe her altså.😜😜🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi forstår at du snakker om Fullguffe her altså.😜😜🥰🥰 Nei da hadde vi 3 kræsja rett i veggen å dæva Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): Nei da hadde vi 3 kræsja rett i veggen å dæva Nå tøyser du, for vi er fortsatt i livet, og det er du også som skriver nå.😜😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 57 minutter siden Del Skrevet 57 minutter siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Nå tøyser du, for vi er fortsatt i livet, og det er du også som skriver nå.😜😜 Ja ❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå