Sviskepott Skrevet 20 timer siden Forfatter Del Skrevet 20 timer siden Hjem, kjære hjem. Det regner og er tett tåke hos meg i dag. Regn var meldt, men ikke det andre. Jaja. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Sviskepott skrev (3 timer siden): Hjem, kjære hjem. Det regner og er tett tåke hos meg i dag. Regn var meldt, men ikke det andre. Jaja. Vi har også tåke, vind og regn her i Bergen i dag.🌫️🌫️🌬️🌬️🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Har det helt topp i dag null angst 😁😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (2 timer siden): Har det helt topp i dag null angst 😁😁 Det er vi veldig glade for å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus til middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden MR SPEED skrev (3 timer siden): Har det helt topp i dag null angst 😁😁 Det er jeg veldig glad for å høre. Jeg unner deg absolutt alt godt på alle måter. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Vi er også glade for å høre at vår gode venn @MR SPEED har null angst i dag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) Sviskepott skrev (26 minutter siden): Det er jeg veldig glad for å høre. Jeg unner deg absolutt alt godt på alle måter. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Vi er også glade for å høre at vår gode venn @MR SPEED har null angst i dag.♥️♥️ Må da holde meg nesten ikke forum null musikk litt ikke film ikke serier å IKKE spill da angst 100% for må hente pakke mandag ❤️❤️ HADDE DERE ❤️❤️❤️❤️❤️ Endret 9 timer siden av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Forfatter Del Skrevet 9 timer siden Du gjør som du må gjøre når det ikke er bra og så vet vi at du kommer innom igjen når ting går bedre. 🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden MR SPEED skrev (13 minutter siden): Må da holde meg nesten ikke forum null musikk litt ikke film ikke serier å IKKE spill da angst 100% for må hente pakke mandag ❤️❤️ HADDE DERE ❤️❤️❤️❤️❤️ Vi forstår, og vi er glade for at du kommer innom her og besøker oss.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Sviskepott skrev (11 minutter siden): Du gjør som du må gjøre når det ikke er bra og så vet vi at du kommer innom igjen når ting går bedre. 🤗 Vi er også glade for å få besøk av deg her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå