Sviskepott Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Det er helt ok. Jeg forstår. Ikke vondt ment fra min side heller. 🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Sviskepott skrev (3 minutter siden): Det er helt ok. Jeg forstår. Ikke vondt ment fra min side heller. 🌹 Yes yes 👍👍👍👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hør på den 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Mhm...liker dem. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): Vet de liker de gruppene her da THE BEATELS ROLLING STONES ACDC POISON KISS Å EN DEL TIL DA @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Vi sier at du har helt rett.♥️♥️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Å misforsto deg å trur jeg må si unnskyld 😢 @Sviskepott MR SPEED skrev (2 timer siden): Sorry ser sånt reagerer jeg Aromatisk grunnen VET ATT CC de er ROLLING STONES FAN OPP OVER ØRENE….. Å DET respekterer jeg høyt sorry der igjen for den ble ikke sint bare små sur jeg vet CC LIKER THE BEATLES å den respekterer jeg. Høyt VELDIG HØYT ❤️ er ikke nå sint…… føler jeg hvil beskytte de CC skjent de lenge nå sorry igjen er det sine mitt kommer opp her å der det oxo mot mange forumet er kort i lunta jeg prøver ikke IKKE bli sint men noen GANGER bang ❤️❤️CC❤️❤️ 😜😜CC😜😜 vet de liker bli erte Skjent CC FRA 2015 ca er bare jeg føler å beskytte de skjenner de temmelig godt nå beklager @Sviskepott 😫😫😫 det kommer fra eplepsien det sinne prøver bli mindre sint ikke alltid lille lett Sviskepott skrev (2 timer siden): Huh? Hva betyr den der? Burde vi alle ha trenet som Jagger? 🤯 @MR SPEED MR SPEED skrev (3 timer siden): 👎 Sviskepott skrev (5 timer siden): Ja, det gjør jeg også og har nettopp sett på Mick Jaggers treningsregime i nåtid. Huff. Glad det ikke er meg. 🛌 Vi ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hør på den Vi Digger AC/DC.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Nå skal jeg ha mat. Sulten som en ulvinne! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 39 minutter siden Del Skrevet 39 minutter siden Sviskepott skrev (3 timer siden): Nå skal jeg ha mat. Sulten som en ulvinne! Trude det ikke men spiste opp fiske bollene😃 men potetene var harde 😢👎 gullerøttene 2 til 3 😫 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå