Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:38 Del Skrevet i går, 17:38 Sviskepott skrev (3 timer siden): Hyggelig at dere kaller meg for "Dere" også. Skikkelig kongelig er det, men kanskje ikke noe å skryte av i disse dager? lol Vi er helt enige med deg der, og vi ønsker deg en fintorsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Forfatter Del Skrevet 13 timer siden Elon Musk og den slags folk, har altfor mye penger og makt. 😕 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Sviskepott skrev (38 minutter siden): Elon Musk og den slags folk, har altfor mye penger og makt. 😕 Vi er helt enige.☹️☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Sviskepott skrev (38 minutter siden): Elon Musk og den slags folk, har altfor mye penger og makt. 😕 Vi ønsker deg en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 16.11.2024 den 5:03 AM): Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Riktig goodfredag 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Åhh...jeg hører på Susanne Sundfør...ny singel...uventet..."Deilig er jorden". Den trengte jeg merkelig nok nå... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kjøpt meg en julekalender til 1500.kr rettere sagt 1499.kr SAndreas Wahls Vitenkalender 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (6 timer siden): Riktig goodfredag Sviskepott skrev (4 timer siden): Åhh...jeg hører på Susanne Sundfør...ny singel...uventet..."Deilig er jorden". Den trengte jeg merkelig nok nå... MR SPEED skrev (34 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kjøpt meg en julekalender til 1500.kr rettere sagt 1499.kr SAndreas Wahls Vitenkalender Vi ønsker dere en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): Vi Elsker den Stoneslåten der.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi Elsker den Stoneslåten der.♥️♥️ Den her elsker dere 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (17 minutter siden): Den her elsker dere Vi kan bekrefte at du har helt rett, vi Digger den.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå