Sviskepott Skrevet 16. november Forfatter Del Skrevet 16. november Jeg tror at det er litt snakkepause i denne tråden for tiden. Vi holder på å gå i hi. Har dere noen tanker om å pynte til jul da? Jeg driver ikke på med slikt, men har en slags rar nisse, en slik med lua godt trukket ned i øynene og med mye skjegg...og den har bedt om å få stå ved min pc og jeg har innvilget det. Greit, men når hverdagen er i gang igjen på nyåret...da er det inn i skapet igjen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg tror at det er litt snakkepause i denne tråden for tiden. Vi holder på å gå i hi. Har dere noen tanker om å pynte til jul da? Jeg driver ikke på med slikt, men har en slags rar nisse, en slik med lua godt trukket ned i øynene og med mye skjegg...og den har bedt om å få stå ved min pc og jeg har innvilget det. Greit, men når hverdagen er i gang igjen på nyåret...da er det inn i skapet igjen. Vi ønsker deg en finlørdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 04:06 Del Skrevet søndag kl 04:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet søndag kl 05:26 Forfatter Del Skrevet søndag kl 05:26 Takk og det samme til dere og alle som kommer innom her. Jeg håpet at det var lørdag i dag, men det var det jammen ikke. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 11:58 Del Skrevet søndag kl 11:58 Sviskepott skrev (6 timer siden): Takk og det samme til dere og alle som kommer innom her. Jeg håpet at det var lørdag i dag, men det var det jammen ikke. Vi ønsker deg en finsøndag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet søndag kl 13:31 Forfatter Del Skrevet søndag kl 13:31 Da logger jeg av nettet, kler skikkelig på meg og tar meg en liten rusletur mens det ennå er ok lys. Snakkes. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:51 Del Skrevet søndag kl 17:51 Sviskepott skrev (4 timer siden): Da logger jeg av nettet, kler skikkelig på meg og tar meg en liten rusletur mens det ennå er ok lys. Snakkes. Vi håper at du hadde en fin og god rusletur, og vi ønsker deg en finsøndagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet søndag kl 23:10 Forfatter Del Skrevet søndag kl 23:10 Ja, den var kort og bra...men fyttikatta så kaldt det er. Godt at jeg har begynt med ulluer, for det er nødvendig. Skjerf og hansker også. 🌨️ Kommer visst snart sier de... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:14 Del Skrevet søndag kl 23:14 Sviskepott skrev (2 minutter siden): Ja, den var kort og bra...men fyttikatta så kaldt det er. Godt at jeg har begynt med ulluer, for det er nødvendig. Skjerf og hansker også. 🌨️ Kommer visst snart sier de... Ja vi må nok innse at vinteren har komt enten vi liker det eller ikke.❄️❄️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet søndag kl 23:24 Forfatter Del Skrevet søndag kl 23:24 Ja, den er her straks i full utfoldelse tror jeg...kjennes veldig som minusgrader når en er utendørs. 😕 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:30 Del Skrevet søndag kl 23:30 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Ja, den er her straks i full utfoldelse tror jeg...kjennes veldig som minusgrader når en er utendørs. 😕 Vi kan fortelle at her i Bergen veksler temperaturen mellom 0-2 varmegrader heletiden nå i natt. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet søndag kl 23:32 Forfatter Del Skrevet søndag kl 23:32 Mellom +2 og +5 her. Jeg nullstiller og sjekker topp og bunn hver morgen og kveld. Må få kjøpt meg en notisbok hvor jeg kan notere vær, temp og føreforhold. Ikke nødvendig, men jeg liker det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:42 Del Skrevet søndag kl 23:42 Sviskepott skrev (8 minutter siden): Mellom +2 og +5 her. Jeg nullstiller og sjekker topp og bunn hver morgen og kveld. Må få kjøpt meg en notisbok hvor jeg kan notere vær, temp og føreforhold. Ikke nødvendig, men jeg liker det. Vi leste på nettet at nå på onsdag eller natt til torsdag skal vi få 6 minusgrader her i Bergen.🥶🥶 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet søndag kl 23:57 Forfatter Del Skrevet søndag kl 23:57 Huffda....men...det varer nok ikke lenge. Håper ikke det. Er det vind også, så virker det kaldere enn det virkelig er. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 00:03 Del Skrevet mandag kl 00:03 Sviskepott skrev (5 minutter siden): Huffda....men...det varer nok ikke lenge. Håper ikke det. Er det vind også, så virker det kaldere enn det virkelig er. Ja vi mener at det også skal være iskald nordvest vind.🌬️🌬️🥶🥶 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 04:04 Del Skrevet mandag kl 04:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 04:04 Del Skrevet tirsdag kl 04:04 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 04:05 Del Skrevet onsdag kl 04:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 04:03 Del Skrevet i går, 04:03 Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Forfatter Del Skrevet 23 timer siden Hyggelig at dere kaller meg for "Dere" også. Skikkelig kongelig er det, men kanskje ikke noe å skryte av i disse dager? lol 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå