Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (5 minutter siden): HeiHei morgenfriske tvilingvenner! Så merkelig å treffe på dere her. lol Cassidy Tvillingene poster godmorgenhilsener her i tråden din hver morgen vi.😊😊 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Jeg vet...og i dag var jeg her...og fikk oppleve det på direkten. Veldig hyggelig å bli ønsket god morgen/dag/kveld syns jeg...for jeg er også mye alene for meg selv og da er det hyggelig å snakke med fine folk på nett. Dere to er en viktig del av en flott gjeng og god morgen til alle dem også fra meg. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober (endret) Lurer litt på om det finnes nybegynnerplasser på nett for folk som har lyst til å snuse på sjakkens verden? Spør for en onkel. 🤭 Endret 2. oktober av Sviskepott Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (8 minutter siden): Jeg vet...og i dag var jeg her...og fikk oppleve det på direkten. Veldig hyggelig å bli ønsket god morgen/dag/kveld syns jeg...for jeg er også mye alene for meg selv og da er det hyggelig å snakke med fine folk på nett. Dere to er en viktig del av en flott gjeng og god morgen til alle dem også fra meg. Cassidy Tvillingene liker godt å sende godmorgenhilsener og godnatthilsener til våre forumvenner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober 100% hyggelig ...og der kom en liten bølge med trøtthet innom meg. 🥱 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (2 minutter siden): 100% hyggelig ...og der kom en liten bølge med trøtthet innom meg. 🥱 Cassidy Tvillingene håper at du får sove bedre nå i natt som kommer.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Mhm...det håper jeg også. Må bare igjennom slike søvnløse noen ganger. Systemet mitt er ikke helt i orden. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (5 timer siden): Mhm...det håper jeg også. Må bare igjennom slike søvnløse noen ganger. Systemet mitt er ikke helt i orden. N-4K0 skrev (4 timer siden): Hei Cia og Pott Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (5 timer siden): Yes snart meny da her Cassidy Tvillingene ønsker deg en finonsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (7 minutter siden): RIKTIG GOOD NATT ❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED ( Speedy ).😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED ( Speedy ).😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Hm ok SPEEDY ❤️❤️❤️❤️❤️😁😁😁😁🤪🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (8 minutter siden): Hm ok SPEEDY ❤️❤️❤️❤️❤️😁😁😁😁🤪🤪🤪🤪 Cassidy Tvillingene Megadigger deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Megadigger deg.♥️♥️ Dere Megadigger SPEEDY da ikke meg da SPEEDY 🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (9 minutter siden): Dere Megadigger SPEEDY da ikke meg da SPEEDY 🤪 Cassidy Tvillingene Megadigger Deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Heihei alle sammen. Det jeg kunne ønske meg kjørt til min dør...var norsk middag og husmannskost. Laget skikkelig og ikke oppvarmet i mikroen. Kunne gjerne ha bestilt på forhånd så de vet hvor mye de skal lage, men neida...de jeg har spurt på nett svarer ikke en gang. Hadde vært greit å svare nei på en høflig måte, for jeg tror at det finnes mange som gjerne dropper pizza`n om en kan få hjemmelaget mat. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Sviskepott skrev (5 timer siden): Heihei alle sammen. Det jeg kunne ønske meg kjørt til min dør...var norsk middag og husmannskost. Laget skikkelig og ikke oppvarmet i mikroen. Kunne gjerne ha bestilt på forhånd så de vet hvor mye de skal lage, men neida...de jeg har spurt på nett svarer ikke en gang. Hadde vært greit å svare nei på en høflig måte, for jeg tror at det finnes mange som gjerne dropper pizza`n om en kan få hjemmelaget mat. ❤️ Cassidy Tvillingene liker veldig godt hjemmelaget gode middager, men det har vært en god stund siden sist vi har laget eller spist det nå.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå