MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin og god helg.♥️♥️ Kalke kalke CC 🤪🤪😜😜😛😛😝😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (Akkurat nå): Kalke kalke CC 🤪🤪😜😜😛😛😝😝 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en finfredagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Fikk usb c ladde batterier ladder fra power banken min er 20.000mah https://www.netonnet.no/art/mobil-smartklokke/mobiltilbehor/powerbank/andersson-powerbank-20-000-pdqc-3-0/1004014.11546/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_no_1004014 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (10 minutter siden): Fikk usb c ladde batterier ladder fra power banken min er 20.000mah https://www.netonnet.no/art/mobil-smartklokke/mobiltilbehor/powerbank/andersson-powerbank-20-000-pdqc-3-0/1004014.11546/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_no_1004014 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har skikkelig ladeutstyr. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har skikkelig ladeutstyr. Ja riktig de ble fort lada opp da CC Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ja riktig de ble fort lada opp da CC Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre Speedy. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre Speedy. S-P-E-E-D-Y Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): S-P-E-E-D-Y Ja Speedy er navnet du har fått av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Ja Speedy er navnet du har fått av Cassidy Tvillingene. Ja ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ja ☹️ Sorry, Cassidy Tvillingene skal slutte med det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Sorry, Cassidy Tvillingene skal slutte med det. Tullet bare CC BARE FORSETT da liker det RIKTIG GOOD NATT SLUTTER DERE MED SPEEDY DA BLIR SUR MEN SER SPEEDY I MORGEN BLIR JEG GLAD DA HILSEN SPEEDY ❤️❤️🥰🥰😉😉😁😁😬😬🤪🤪😛😛😝😝😜😜😁😁😍😍❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september (endret) MR SPEED skrev (4 minutter siden): Tullet bare CC BARE FORSETT da liker det RIKTIG GOOD NATT SLUTTER DERE MED SPEEDY DA BLIR SUR MEN SER SPEEDY I MORGEN BLIR JEG GLAD DA HILSEN SPEEDY ❤️❤️🥰🥰😉😉😁😁😬😬🤪🤪😛😛😝😝😜😜😁😁😍😍❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰( Speedy )♥️♥️ Endret 27. september av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (33 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰( Speedy )♥️♥️ SPEEDY sier tusen takk….. SPEEDY sier fikk ønske mitt oppfylt….. SPEEDY er nå super fornøyd nå……. SPEEDY SMILER NÅ……. 😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): SPEEDY sier tusen takk….. SPEEDY sier fikk ønske mitt oppfylt….. SPEEDY er nå super fornøyd nå……. SPEEDY SMILER NÅ……. 😁😁 Nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig glade.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september MR SPEED skrev (3 timer siden): Fikk usb c ladde batterier ladder fra power banken min er 20.000mah https://www.netonnet.no/art/mobil-smartklokke/mobiltilbehor/powerbank/andersson-powerbank-20-000-pdqc-3-0/1004014.11546/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_no_1004014 Sånne oppladbare batterier har jeg ikke sett før, tror jeg, det var smart siden man ikke trenger en egen batterilader (kun kabler). 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september N-4K0 skrev (2 minutter siden): Sånne oppladbare batterier har jeg ikke sett før, tror jeg, det var smart siden man ikke trenger en egen batterilader (kun kabler). Cassidy Tvillingene tror du har rett der. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september (endret) Et batteri blir veldig varmt da… jeg ladder det er til lykta ……har 5 usb c batterier Endret 27. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du deler med oss her inne @MR SPEED😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå