Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er sant det 😀 😀 Ja Cassidy Tvillingene får våre doser med regn i Bergen ja.🤣🤣😉😉👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene får våre doser med regn i Bergen ja.🤣🤣😉😉👍👍 Ja 😀😀👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (1 time siden): Ja 😀😀👍👍 Ja Cassidy Tvillingene blir ikke bortskjemte med solskinnsdager her i Bergen.😉😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Husker dere erta meg bytta på å erte meg med vær tvilling da. Grunnen jeg hadde erta en av dere 2….. da dere røpe dere var tvillinger da da da datt jeg av stolen lurte på rabla for meg fullstendig da CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) det husker er langt til bake men ting som i dag dag hm glemte jeg lett da ja dere 2 var røver unger da 👇👇👇👇 idag ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Tikka med chilli i var bedre en uten chilli da med mye vann sidna 😁😁😁😁tikka fra saritas mye bedre ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september MR SPEED skrev (1 time siden): Tikka med chilli i var bedre en uten chilli da med mye vann sidna 😁😁😁😁tikka fra saritas mye bedre ❤️❤️❤️❤️ Nam Nam, sier Cassidy Tvillingene.😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september MR SPEED skrev (2 timer siden): Husker dere erta meg bytta på å erte meg med vær tvilling da. Grunnen jeg hadde erta en av dere 2….. da dere røpe dere var tvillinger da da da datt jeg av stolen lurte på rabla for meg fullstendig da CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) det husker er langt til bake men ting som i dag dag hm glemte jeg lett da ja dere 2 var røver unger da 👇👇👇👇 idag ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jepp, Cassidy Tvillingene var en skikkelig rampegutt og en skikkelig rampejente da vi var her inne som 15-16 åringer. Da terget og plaget vi ofte vettet av deg Speedy.😜😜🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Ja Cassidy Tvillingene blir ikke bortskjemte med solskinnsdager her i Bergen.😉😉 Nei 😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (5 timer siden): Nei 😉😉 Cassidy Tvillingene har nok mest regn her i Bergen ja.🌧️🌧️☔☔ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene har nok mest regn her i Bergen ja.🌧️🌧️☔☔ Ja ☹️☹️☹️🌨️🌨️🌨️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ☹️☹️☹️🌨️🌨️🌨️ Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å være inne å høre på regnet som slår mot ruten vi.😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å være inne å høre på regnet som slår mot ruten vi.😊😊 Ja det er det 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det er det 😀😀 Cassidy Tvillingene har hatt overskyet oppholdsvær her i Bergen i dag.☁️☁️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hatt overskyet oppholdsvær her i Bergen i dag.☁️☁️ Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene har spist kyllingsalat i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Har du spist noe digg i kveld??😋😋 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene har spist kyllingsalat i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Har du spist noe digg i kveld??😋😋 Lasagne å cola i sted nå sortering litt bilder nesten ferdig med første pose 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Lasagne å cola i sted nå sortering litt bilder nesten ferdig med første pose Cassidy Tvillingene synes at dette er flotte Legobilder.♥️♥️ og det er skikkelig digg med lasagne og cola.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene har spist kyllingsalat i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋 Har du spist noe digg i kveld??😋😋 Ja men kylling er godt 🍗🍗🍗 😋😋😋 Hoff opphøgde poteter 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Del Skrevet 25. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men kylling er godt 🍗🍗🍗 😋😋😋 Hoff opphøgde poteter 😋 Nam Nam, Cassidy Tvillingene synes at Hoff Opphøgde Poteter er skikkelig digg.😋😋 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå