Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (10 timer siden): Det er bra 😀 hvem ødela det ? ☹️ Tuss 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (10 timer siden): Ja ☹️ ☹️ ⛈️⛈️⛅🌦️🌦️🌧️🌧️🌨️🌨️ Sol nå da. 🌸 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (7 timer siden): Synes ikke det er trist da det regner da 😁 Trist fordi @Maskinfører må jobbe ute. Jeg personlig elsker regn da. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Trist fordi @Maskinfører må jobbe ute. Jeg personlig elsker regn da. Tusen takk for omtanken ? Jobbe ute ? Sitter i maskina for faen 😀😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (21 minutter siden): Sol nå da. 🌸 Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Tuss Tuss 😋😻😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Æsj de ekle sosialistene i Tønsberg vil innføre eiendomsskatt ☹️ godt høyre styrer 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk for omtanken ? Jobbe ute ? Sitter i maskina for faen 😀😋 Altså, jeg mente slik at du ikke sitter i et lokale, men må jobbe "ute" i maskinen i all slags vær. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 😀 🌤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september (endret) Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tuss 😋😻😻😻 Har sett noen velte en skogsmaskin før da. ☹️ Endret 24. september av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Har sett noen velte en skogsmaskin før da. ☹️ Du har det ja ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 🌤️ ⛅⛅⛅🌞🌞🌞 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Altså, jeg mente slik at du ikke sitter i et lokale, men må jobbe "ute" i maskinen i all slags vær. Nei men er fin å jobbe i den 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei men er fin å jobbe i den 😋 Skjønner, men trodde du foretrakk at det ikke regnet da. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Skjønner, men trodde du foretrakk at det ikke regnet da. Ja gjør jo det da 😀 men solen titter fram 🌞🌞 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja gjør jo det da 😀 men solen titter fram 🌞🌞 Her også. Men har regnet en del der jeg bor. 😆 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (29 minutter siden): Her også. Men har regnet en del der jeg bor. 😆 Ja det er no dritt ☹️ men sol vil vi ha 😀🌞🌞 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (2 timer siden): ♥️♥️ Maskinfører skrev (3 timer siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdagskveld.♥️♥️ Fant noe på YouTube men dere hvil ha ekte greier det er tributeband til twister SISTER tributeband til THE Beatles tributeband til kiss tributeband aerosmit tributeband til rolling stones skriver ikke virkelige er ikke nøye dere jo originalene er beste jeg vil se høre Åsen copyen er da opp til orginalen er ikke dårlige nå ——————————————-__________———————-_________ 😁 Endret 24. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Fant noe på YouTube men dere hvil ha ekte greier det er tributeband til twister SISTER tributeband til THE Beatles tributeband til kiss tributeband aerosmit skriver ikke virkelige er ikke nøye dere jo originalene er beste jeg vil se høre Åsen copyen er da opp til orginalen er ikke dårlige nå ——————————————-__________———————-_________ 😁 Stemmer: Cassidy Tvillingene vil helst ha ekte varer.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå