Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ikke lett alltid Cassidy Tvillingene har hatt en tøff oppvekst som har gjort oss litt tøffe og beinharde.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene føler dessverre at altfor mange kristne har fordommer mot oss bifile og mot homofile og lesbiske og mot transpersoner. Ikke jeg har samme for meg Åsen legning dere har ❤️❤️🥰🥰😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september MR SPEED skrev (3 timer siden): Ikke jeg har samme for meg Åsen legning dere har ❤️❤️🥰🥰😍😍 Tusen Takk, du er snill. Nå ble Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene har hatt en tøff oppvekst som har gjort oss litt tøffe og beinharde.😉😉 Mer kos og trøst av Tuss!💗 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Tuss en Godnatt vi @Maskinfører du vår gode venn.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰😻😻 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (2 timer siden): Mer kos og trøst av Tuss!💗 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndagskveld.♥️♥️ Finsøndagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Finsøndagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin kveld??♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin kveld??♥️♥️ Ja sånn delvis håper dere har en fin kveld også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Må skrive mindre den senebetennelsen arg skjønt tar jeg i noe vont da må skrive mindre da 😡liker det ikke vil ikke må ikke ja ja ☹️😢🥹🥹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september MR SPEED skrev (3 minutter siden): Må skrive mindre den senebetennelsen arg skjønt tar jeg i noe vont da må skrive mindre da 😡liker det ikke vil ikke må ikke ja ja ☹️😢🥹🥹 Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring vår gode venn @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja sånn delvis håper dere har en fin kveld også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene har en finsøndagskveld og vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en finsøndagskveld og vi tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Det er fint og høre jeg og Tuss tenker på dere også 🥰🥰🥰😻😻😻❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er fint og høre jeg og Tuss tenker på dere også 🥰🥰🥰😻😻😻❤️❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene lurer på om du har spist noe digg i kveld??😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene lurer på om du har spist noe digg i kveld??😋😋 Grillpølser og Hoff opphøgde originalen 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Grillpølser og Hoff opphøgde originalen 😀😀 Nam Nam, Cassidy Tvillingene har spist kyllinglår og pommes frites.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene har spist kyllinglår og pommes frites.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 Åhh det er godt 😀😀😀😀😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Rapporter Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åhh det er godt 😀😀😀😀😋😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå