Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene svarer: Ja Seff.♨️♨️🧈🧈😋😋 🤤 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Så er det søndag i dag, så får ikke kjøpt. 🙁 Cassidy Tvillingene kan fortelle at Shellstasjonen har søndagsåpent.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): 🤤 Cassidy Tvillingene tenker at vi får deg sulten her nå??😋😋😅😅 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at Shellstasjonen har søndagsåpent.😊😊 Er kristen så handler ikke på søndag uansett. Kan ikke jobbe, sykle, strikke (ikke at jeg gjør det uansett) eller gjøre noe krevende.🌸 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at vi får deg sulten her nå??😋😋😅😅 Ja, det skjer ikke ofte. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er kristen så handler ikke på søndag uansett. Kan ikke jobbe, sykle, strikke (ikke at jeg gjør det uansett) eller gjøre noe krevende.🌸 Cassidy Tvillingene er ateister så sånt stopper ikke oss.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, det skjer ikke ofte. 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er ateister så sånt stopper ikke oss.😊😊 Sånt har jeg vokst opp med, om man bryter reglene kan det føre til at folk kutter kontakt med meg. 🌸 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 🤣🤣👍👍 Kopp koffeinfri kaffe skader ikke. 😄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kopp koffeinfri kaffe skader ikke. 😄 Cassidy Tvillingene synes at koffeinfri kaffe er pyton.🤣🤣 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Sånt har jeg vokst opp med, om man bryter reglene kan det føre til at folk kutter kontakt med meg. 🌸 Cassidy Tvillingene kommer aldri til å kutte kontakt med deg, for vi mener at alle har lov å tro på hva de vil, og så har folk lov å ikke tro.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Så er det søndag i dag, så får ikke kjøpt. 🙁 Nei ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er veldig godt.😋😋 Ja det er det 😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at koffeinfri kaffe er pyton.🤣🤣 Cassidy Tvillingene kommer aldri til å kutte kontakt med deg, for vi mener at alle har lov å tro på hva de vil, og så har folk lov å ikke tro.🥰🥰 Koffeinfri kaffe har blitt noe bedre. 💗 Jeg er ganske vant til å følge reglene, så det funker for min del. Men dem har rett til å bryte kontakten om dem vil. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei ☹️ Går fint. Neste gang fyller jeg fryseren. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Koffeinfri kaffe har blitt noe bedre. 💗 Jeg er ganske vant til å følge reglene, så det funker for min del. Men dem har rett til å bryte kontakten om dem vil. Cassidy Tvillingene drikker ikke koffeinfri kaffe av prinsippsak akkurat som vi ikke drikker sukkerfri brus.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 😋😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene drikker ikke koffeinfri kaffe av prinsippsak akkurat som vi ikke drikker sukkerfri brus.😊😊 Sukkerfri brus er godt da. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Sukkerfri brus er godt da. Nei æsj sier Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nei æsj sier Cassidy Tvillingene. Sukkerfri Cola og Pepsi er ikke ille.😄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. september Del Skrevet 22. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Sukkerfri Cola og Pepsi er ikke ille.😄 visst pokker er det ille, da drikker Cassidy Tvillingene heller lunken tredagers gammel kaffe.🤣🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå