Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Mengden emojier satt meg litt ut.🤣 Cassidy Tvillingene Digger humoren til Speedy, vi har det mye moro og gøy her inne sammen.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger humoren til Speedy, vi har det mye moro og gøy her inne sammen.🤣🤣👍👍 Vi får se hva han skriver senere hehe Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Vi får se hva han skriver senere hehe Cassidy Tvillingene er også spente på det.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også spente på det.😉😉 Lurer på hvor @Pal Fungi ble av? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Lurer på hvor @Pal Fungi ble av? Ja du sier noe der.🤔🤔 Cassidy Tvillingene har ikke sett henne her på noen dager. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (44 minutter siden): Mengden emojier satt meg litt ut.🤣 Skal jeg vi du prøve emojier i guinness world record si i fra Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september MR SPEED skrev (Akkurat nå): Skal jeg vi du prøve emojier i guinness world record si i fra Cassidy Tvillingene gir deg tomleropp på den vi Speedy.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september MR SPEED skrev (10 minutter siden): Skal jeg vi du prøve emojier i guinness world record si i fra Verdensrekord? Jeg hadde ikke klart det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Verdensrekord? Jeg hadde ikke klart det. Ikke jeg eller er love å prøve seg da 🤪 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Verdensrekord? Jeg hadde ikke klart det. MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ikke jeg eller er love å prøve seg da 🤪 Cassidy Tvillingene hadde nok klarte det, men vi hadde mest sannsynligvis blitt stoppet av emojireglene.🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde nok klarte det, men vi hadde mest sannsynligvis blitt stoppet av emojireglene.🤣🤣👍👍 Hehe Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hehe 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde nok klarte det, men vi hadde mest sannsynligvis blitt stoppet av emojireglene.🤣🤣👍👍 Sikkert da OZZY & OZZIE VS CC her se CC https://www.guinnessworldrecords.com/world-records/666464-fastest-time-to-match-20-emoji-pairs-under-16s 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Sikkert da OZZY & OZZIE VS CC her se CC https://www.guinnessworldrecords.com/world-records/666464-fastest-time-to-match-20-emoji-pairs-under-16s Cassidy Tvillingene hadde nok likt den konkurransen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene hadde nok likt den konkurransen. Skal jeg melde dere På Endret 4. september av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Skal melde dere På Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Den satt nei gikk ikke 😢😢 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september MR SPEED skrev (Akkurat nå): Den satt nei gikk ikke 😢😢 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september (endret) RIKTIG GOOOD NATT ALLE HER BARN GUTTER JENTER KATER ROTTER HUNDER MUS HUSK LEGGE TID FOR DEG NÅ DA Endret 4. september av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september MR SPEED skrev (6 minutter siden): RIKTIG GOOOD NATT ALLE HER BARN GUTTER JENTER KATER ROTTER HUNDER MUS HUSK LEGGE TID FOR DEG NÅ DA Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå