MR SPEED Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du nok en gang er ute med rampestrekene dine Speedy. YEAH CC Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september MR SPEED skrev (Akkurat nå): YEAH CC Cassidy Tvillingene Digger det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene Digger det. YEAH YEAH CC Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september MR SPEED skrev (45 minutter siden): YEAH YEAH CC Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september MR SPEED skrev (7 timer siden): Er ille for deg vennen🤪🤪🤪🤪 kjæresten din har forlatt deg for kvelden søta savner du gooooo gutten din søtnosen vår @Kassettspiller 😁😁😁😁😁 @Maskinfører 😄😄😄😄😄 Ja du kan få sagt det @MR SPEED 😄😄😄😄😄 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september *gjemmer seg i bakgrunnen og får med seg alle røverstreker og fine byggverk * 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja du kan få sagt det @MR SPEED 😄😄😄😄😄 Yes men det var til ho @Kassettspiller ❤️❤️❤️😚😚😚 måtte ts med deg de jeg liker erter jeg 😁 Sviskepott skrev (21 minutter siden): *gjemmer seg i bakgrunnen og får med seg alle røverstreker og fine byggverk * Hei søta 🤪🤪🤪🤪 😃Åsen har du det da @Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september MR SPEED skrev (11 minutter siden): Yes men det var til ho @Kassettspiller ❤️❤️❤️😚😚😚 måtte ts med deg de jeg liker erter jeg 😁 Hei søta 🤪🤪🤪🤪 😃Åsen har du det da @Sviskepott Åja hehe ❤️❤️❤️😋😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Tømte skapet før jeg dro på jobb idag da 😋 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (25 minutter siden): Tømte skapet før jeg dro på jobb idag da 😋 Ikke få strøm i deg da…. Det er ikke behagelig…. fikk 220 volt i meg….. husker ikke om jeg har sagt det før her da 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ikke få strøm i deg da…. Det er ikke behagelig…. fikk 220 volt i meg….. husker ikke om jeg har sagt det før her da Nei jeg skal ikke det skal legge inn Automater i kveld får hjelp av en Elektriker på 84 år som skal lære meg 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (54 minutter siden): Nei jeg skal ikke det skal legge inn Automater i kveld får hjelp av en Elektriker på 84 år som skal lære meg 😀 MR SPEED skrev (55 minutter siden): Ikke få strøm i deg da…. Det er ikke behagelig…. fikk 220 volt i meg….. husker ikke om jeg har sagt det før her da Maskinfører skrev (1 time siden): Tømte skapet før jeg dro på jobb idag da 😋 Maskinfører skrev (1 time siden): Åja hehe ❤️❤️❤️😋😋😋 MR SPEED skrev (1 time siden): Yes men det var til ho @Kassettspiller ❤️❤️❤️😚😚😚 måtte ts med deg de jeg liker erter jeg 😁 Hei søta 🤪🤪🤪🤪 😃Åsen har du det da @Sviskepott Sviskepott skrev (2 timer siden): *gjemmer seg i bakgrunnen og får med seg alle røverstreker og fine byggverk * Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja du kan få sagt det @MR SPEED 😄😄😄😄😄 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september MR SPEED skrev (2 timer siden): Ikke få strøm i deg da…. Det er ikke behagelig…. fikk 220 volt i meg….. husker ikke om jeg har sagt det før her da Jeg tok i et strømførende gjerde en gang, av typen som holder dyr inne på et jorde, tror jeg ville se hvordan det føltes 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september N-4K0 skrev (5 timer siden): Jeg tok i et strømførende gjerde en gang, av typen som holder dyr inne på et jorde, tror jeg ville se hvordan det føltes Ha ha 👍😆😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september N-4K0 skrev (7 timer siden): Jeg tok i et strømførende gjerde en gang, av typen som holder dyr inne på et jorde, tror jeg ville se hvordan det føltes MR SPEED skrev (1 time siden): Ha ha 👍😆😆 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september MR SPEED skrev (På 2.9.2024 den 11:06 PM): Er ille for deg vennen🤪🤪🤪🤪 kjæresten din har forlatt deg for kvelden søta savner du gooooo gutten din søtnosen vår @Kassettspiller 😁😁😁😁😁 @Maskinfører 😄😄😄😄😄 HAHAHAHA Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (7 timer siden): HAHAHAHA Cassidy Tvillingene ser at du har sett rampestrekene til Speedy her.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du har sett rampestrekene til Speedy her.😉😉 Mengden emojier satt meg litt ut.🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå