Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ja, mange der er bedrevitere der. Tenker at man får hets uansett hva man skriver der. Alt fra helse til baking. Cassidy Tvillingene synes at AB er de verste hetserne og mobberne men de er dessverre beskyttet av moderatorene og administratorene. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at AB er de verste hetserne og mobberne men de er dessverre beskyttet av moderatorene og administratorene. Er dere mye på andre tråder? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er dere mye på andre tråder? Cassidy Tvillingene leser en del i forskjellige tråder både her på Diskusjon, KG, FF og DO. Men her på Diskusjon poster vi bare på Lekeplassen og litt i OT-Baren. Og på KG poster vi bare på Sosialprat.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene leser en del i forskjellige tråder både her på Diskusjon, KG, FF og DO. Men her på Diskusjon poster vi bare på Lekeplassen og litt i OT-Baren. Og på KG poster vi bare på Sosialprat.😊😊 Skjønner Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Skjønner Cassidy Tvillingene poster der hvor vi føler oss trygge.😊😊 Endret 30. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene poster der hvor vi føler oss trygge.😊😊 Det gjør ikke jeg. Har lett for å dele informasjon. 😅 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Det gjør ikke jeg. Har lett for å dele informasjon. 😅 Cassidy Tvillingene er litt mer forsiktige og skeptiske til å dele info.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er litt mer forsiktige og skeptiske til å dele info.😉😉 Deler ikke for mye heller. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Deler ikke for mye heller. Det er bra, for Cassidy Tvillingene tenker at man skal være veldig forsiktige med hva man deler i tråder på sånne forum. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det er bra, for Cassidy Tvillingene tenker at man skal være veldig forsiktige med hva man deler i tråder på sånne forum. Ja, håper jeg ikke deler for mye? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Ja, håper jeg ikke deler for mye? Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, men vi satser på at det går bra. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, men vi satser på at det går bra. Deler det jeg er komfortabel med og så får folk angripe om dem føler for det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Deler det jeg er komfortabel med og så får folk angripe om dem føler for det. Cassidy Tvillingene forstår deg, Men vi mener fortsatt at det uansett ikke er greit å angripe verken deg eller andre på den måten. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. august Del Skrevet 30. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår deg, Men vi mener fortsatt at det uansett ikke er greit å angripe verken deg eller andre på den måten. Nei, men det er dessverre noe man må stå i. Opplever ikke for mye hets heldigvis. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (59 minutter siden): Nei, men det er dessverre noe man må stå i. Opplever ikke for mye hets heldigvis. Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du ikke opplever så mye av det her.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du ikke opplever så mye av det her.😊😊 Isåfall så forstår jeg ikke det haha Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Isåfall så forstår jeg ikke det haha Cassidy Tvillingene forstår ikke hvorfor enkelte brukere hetser andre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår ikke hvorfor enkelte brukere hetser andre i det hele tatt. Deres måte å kritisere på eller slippe ut irritasjon på andre. Man blir jo påvirket av faktorer rundt oss. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Deres måte å kritisere på eller slippe ut irritasjon på andre. Man blir jo påvirket av faktorer rundt oss. Cassidy Tvillingene synes at dette er veldig kloke ord. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er veldig kloke ord. Vi liker kloke ord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå