Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli MR SPEED skrev (33 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli MR SPEED skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Guns N`Roses Logoen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Riktig GOOD morgen CC å det samme til RESTA av gjengen da 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli MR SPEED skrev (1 time siden): @Trippelure hvor er du Jeg savner også @Trippelure 😭 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli God mandag til alle Tripp og Alfred er sikkert på tur et eller annet sted og har det bra 😊 MR SPEED skrev (7 timer siden): Pistolær og rosær 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli N-4K0 skrev (28 minutter siden): God mandag til alle Tripp og Alfred er sikkert på tur et eller annet sted og har det bra 😊 Pistolær og rosær Voff voff 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli MR SPEED skrev (3 timer siden): Voff voff N-4K0 skrev (4 timer siden): God mandag til alle Tripp og Alfred er sikkert på tur et eller annet sted og har det bra 😊 Pistolær og rosær Entern skrev (4 timer siden): Jeg savner også @Trippelure 😭 Entern skrev (4 timer siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ MR SPEED skrev (6 timer siden): @Trippelure hvor er du MR SPEED skrev (6 timer siden): Riktig GOOD morgen CC å det samme til RESTA av gjengen da Cassidy Tvillingene ønsker alle en finjulimandag og vi savner også @Trippelure♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. juli Forfatter Del Skrevet 15. juli Kanskje Trippelure bare har litt velfortjent ferie? Jeg tenker på lønsj i dag og tiden har gått så fort og jeg er skrubbsulten og må finne meg litt støff. 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Sviskepott skrev (1 minutt siden): Kanskje Trippelure bare har litt velfortjent ferie? Jeg tenker på lønsj i dag og tiden har gått så fort og jeg er skrubbsulten og må finne meg litt støff. Glad i mat se her lage deg det her prøve det er veldig godt oppskrift 1 pakke skinke😀 1 pakke stek😀 1 rød løk😀 de 3 med 😀 har de oppi en foodprosessor full guffe er helt fint ha opp en tube majones bland det sammen 🤙👍 ha det på brød ☺️ å spise 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli MR SPEED skrev (4 timer siden): Glad i mat se her lage deg det her prøve det er veldig godt oppskrift 1 pakke skinke😀 1 pakke stek😀 1 rød løk😀 de 3 med 😀 har de oppi en foodprosessor full guffe er helt fint ha opp en tube majones bland det sammen 🤙👍 ha det på brød ☺️ å spise Cassidy Tvillingene lagde den posteien da du ga oss den oppskriften på PM for noen år siden, og vi synes at den er skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. juli Del Skrevet 15. juli Sviskepott skrev (4 timer siden): Kanskje Trippelure bare har litt velfortjent ferie? Jeg tenker på lønsj i dag og tiden har gått så fort og jeg er skrubbsulten og må finne meg litt støff. Cassidy Tvillingene tenker også at Trippelure også kanskje har ferie, og han har gode venner her som tenker på han.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. juli Del Skrevet 16. juli God tirsdag MR SPEED skrev (16 timer siden): Glad i mat se her lage deg det her prøve det er veldig godt oppskrift 1 pakke skinke😀 1 pakke stek😀 1 rød løk😀 de 3 med 😀 har de oppi en foodprosessor full guffe er helt fint ha opp en tube majones bland det sammen 🤙👍 ha det på brød ☺️ å spise Hørtes ikke gærnt ut dette, kanskje jeg prøver meg på det eller noe lignende. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli "MR TIKKA" burde ha sin egen god-mat-spalte og vi er mange som vil lese den...og se bilder på ferdiglaget mat. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. juli Forfatter Del Skrevet 16. juli Jo takk og det samme til deg. Har blitt kasteball mellom bank og wolt. Det er ingens feil at noen har gjort feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå