MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli https://www.elbil24.no/nyheter/ny-ladestasjon-er-den-storste-av-sitt-slag/81620638 @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli God snart ettermiddagen. Jeg er så trøtt i dag. Gjesper og gjesper. 🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (3 timer siden): God snart ettermiddagen. Jeg er så trøtt i dag. Gjesper og gjesper. 🥱 Burn Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (3 timer siden): God snart ettermiddagen. Jeg er så trøtt i dag. Gjesper og gjesper. 🥱 I dag er du visst Trøttepott 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli MR SPEED skrev (35 minutter siden): "Oh dear!" 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli MR SPEED skrev (1 time siden): Burn Det har jeg faktisk aldri smakt, eller hatt i huset. N-4K0 skrev (51 minutter siden): I dag er du visst Trøttepott Ja, i hele dag. Må i seng tidlig i kveld. Det var planen i går også, men halv ett ble klokka. 💤 MR SPEED skrev (36 minutter siden): Trivelige figurer jeg aldri kommer til å glemme. + R2D2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (10 timer siden): God dag på farten, C&C...og god vanlig dag alle andre. Fin tørk ute i dag og jeg var tidlig i gang med husmoderlighet. MR SPEED skrev (10 timer siden): https://historienet.no/kultur/arkeologi/arkeologer-har-funnet-1500-ar-gammelt-relikvieskrin-i-forlatt-kirke Sviskepott skrev (9 timer siden): ...og noen leter fremdeles etter den hellige gralen. Det er jo vanskelig når de ikke vet hvordan den ser ut, eller i hvilken retning den befinner seg. Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (4 minutter siden): Det har jeg faktisk aldri smakt, eller hatt i huset. Ja, i hele dag. Må i seng tidlig i kveld. Det var planen i går også, men halv ett ble klokka. 💤 Trivelige figurer jeg aldri kommer til å glemme. + R2D2 Jeg bruker drikker bruker hvis jeg er dritt trøtt for å våkne opp da oda meny tar kodein pille for våkne opp vet hva som gjør meg trøtt men det tar vi siden en gang da ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (5 minutter siden): Det har jeg faktisk aldri smakt, eller hatt i huset. Ja, i hele dag. Må i seng tidlig i kveld. Det var planen i går også, men halv ett ble klokka. 💤 Trivelige figurer jeg aldri kommer til å glemme. + R2D2 N-4K0 skrev (8 minutter siden): "Oh dear!" MR SPEED skrev (44 minutter siden): N-4K0 skrev (59 minutter siden): I dag er du visst Trøttepott MR SPEED skrev (1 time siden): Burn Sviskepott skrev (4 timer siden): God snart ettermiddagen. Jeg er så trøtt i dag. Gjesper og gjesper. 🥱 N-4K0 skrev (4 timer siden): Goddagen MR SPEED skrev (9 timer siden): https://www.elbil24.no/nyheter/ny-ladestasjon-er-den-storste-av-sitt-slag/81620638 @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene håper at dere har en finjulikveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Sviskepott skrev (19 minutter siden): Det har jeg faktisk aldri smakt, eller hatt i huset. Ja, i hele dag. Må i seng tidlig i kveld. Det var planen i går også, men halv ett ble klokka. 💤 Trivelige figurer jeg aldri kommer til å glemme. + R2D2 SE HER I KVELD Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): SE HER I KVELD Cassidy Tvillingene kommer også til å se her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer også til å se her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Nå kan dere lure gitt de 2 hører samen som dere 2 ❤️❤️ 😉😉 ☺️☺️ 👍👍 det er radar par det er 1977 da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nå kan dere lure gitt de 2 hører samen som dere 2 ❤️❤️ 😉😉 ☺️☺️ 👍👍 det er radar par det er 1977 da Cassidy Tvillingene håper at det er disse to du snakker om vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at det er disse to du snakker om vi.♥️♥️ Nei 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli MR SPEED skrev (3 minutter siden): Nei Cassidy Tvillingene visste det, men vi håpet det.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli RD-D2 + C-3PO yes de 2 hører sammen har RD-D2 men skal kjøpe C-3PO DA den kommer ut nå snart så den i dag trykk på see alle der er bilder @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. juli Rapporter Del Skrevet 3. juli MR SPEED skrev (4 minutter siden): RD-D2 + C-3PO yes de 2 hører sammen har RD-D2 men skal kjøpe C-3PO DA den kommer ut nå snart så den i dag trykk på see alle der er bilder @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @N-4K0 Cassidy Tvillingene synes at de er Megakule begge to.🤖🤖😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå