Entern Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagsjunikveld på Lillehammer.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Entern skrev (3 minutter siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Cassidy Tvillingene synes at denne kule spiseemojien fra KG også burde ha vært her på Diskusjon.😊😊👨🦰👩🦰 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni N-4K0 skrev (2 minutter siden): Støttes 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at denne kule spiseemojien fra KG også burde ha vært her på Diskusjon.😊😊👨🦰👩🦰 Enig jeg også. Det er litt rart og omstendelig her inne når det kommer til emojier. Litt tungt tilgjengelig i farta. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Entern skrev (4 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊☺️☺️ Sviskepott skrev (27 minutter siden): Enig jeg også. Det er litt rart og omstendelig her inne når det kommer til emojier. Litt tungt tilgjengelig i farta. Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Sviskepott skrev (28 minutter siden): Enig jeg også. Det er litt rart og omstendelig her inne når det kommer til emojier. Litt tungt tilgjengelig i farta. Cassidy Tvillingene synes også at det burde vært større utvalg av emojier her.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (37 minutter siden): Enig jeg også. Det er litt rart og omstendelig her inne når det kommer til emojier. Litt tungt tilgjengelig i farta. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes også at det burde vært større utvalg av emojier her.😊😊 Enig 👍 Men dette stedet har den beste latter emojien da: 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni Ja, den er hjertelig. Liker den. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (9 minutter siden): Ja, den er hjertelig. Liker den. Enighetsgjengen 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Sviskepott skrev (5 timer siden): Ja, den er hjertelig. Liker den. N-4K0 skrev (5 timer siden): God søndags ettermiddag Entern skrev (5 timer siden): Enighetsgjengen 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juni Rapporter Del Skrevet 30. juni Entern skrev (6 timer siden): Enig 👍 Men dette stedet har den beste latter emojien da: Cassidy Tvillingene liker begge disse latteremojiene her vi. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Rapporter Del Skrevet 1. juli Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli Det er første juli og jeg ønsker dere alle en god måned. Passe varm, kald, tørr og våt alt etter som dere vil ha det. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Rapporter Del Skrevet 1. juli Sviskepott skrev (4 minutter siden): Det er første juli og jeg ønsker dere alle en god måned. Passe varm, kald, tørr og våt alt etter som dere vil ha det. Cassidy Tvillingene har en våt 1. Juli her i Bergen vi. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 1. juli Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli Det er tidlig ennå, men det ser ut som at det er sol utenfor vinduene mine. Litt morgenkjølig ennå. Vind. Vurderer å vaske sengetøy denne uka. Hilsen husmoderen. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli Rapporter Del Skrevet 1. juli Sviskepott skrev (6 timer siden): Det er tidlig ennå, men det ser ut som at det er sol utenfor vinduene mine. Litt morgenkjølig ennå. Vind. Vurderer å vaske sengetøy denne uka. Hilsen husmoderen. Cassidy Tvillingene har fortsatt tåke og regn her i Bergen vi.🌫️🌫️🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå