Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere får en finfredag på Lillehammer.♥️♥️ Tusen takk det har vi på tross av regn🌧️🌧️ nå skal vi ut å handle😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk det har vi på tross av regn🌧️🌧️ nå skal vi ut å handle😊😊 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni God fredag i kveld blir det kino igjen, A Quiet Place: Day One. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni Mine varer på dør er kraftig forsinket i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (3 minutter siden): Mine varer på dør er kraftig forsinket i dag. Huff da må vente vet Åsen det er 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni De har en stressende jobb de sjåførene, så jeg må jo bare vise forståelse og takke for at de kommer frem til sist. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni @Maskinfører hvor er du @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni De spiser sikkert grillmat og hygger seg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni MR SPEED skrev (11 minutter siden): Sviskepott skrev (46 minutter siden): De spiser sikkert grillmat og hygger seg. MR SPEED skrev (1 time siden): @Maskinfører hvor er du @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Sviskepott skrev (2 timer siden): De har en stressende jobb de sjåførene, så jeg må jo bare vise forståelse og takke for at de kommer frem til sist. MR SPEED skrev (3 timer siden): Huff da må vente vet Åsen det er Sviskepott skrev (3 timer siden): Mine varer på dør er kraftig forsinket i dag. N-4K0 skrev (7 timer siden): God fredag i kveld blir det kino igjen, A Quiet Place: Day One. Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en finfredagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni Takker og bukker herfra og sender de gode ønskene rett ut igjen til alle som er innom tråden. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Sviskepott skrev (20 minutter siden): Takker og bukker herfra og sender de gode ønskene rett ut igjen til alle som er innom tråden. Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at favoritt Sviskepotten vår har fått en finiskremsfredag i dag.🍦🍦🍨🍨🍧🍧♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni God lørdag og ja jeg har hatt to lakrispinneis og enda ikke spist ordentlig frokost. Jeg er ei rampejente som gjør hva jeg vil og ikke det som står i ABC-boka om hva en må fordi det er sunt. Akkurat i disse dager gjør jeg ting fordi det er godt og det er jeg fornøyd med. Måtte dere alle få en bra dag der dere holder til. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Sviskepott skrev (3 timer siden): God lørdag og ja jeg har hatt to lakrispinneis og enda ikke spist ordentlig frokost. Jeg er ei rampejente som gjør hva jeg vil og ikke det som står i ABC-boka om hva en må fordi det er sunt. Akkurat i disse dager gjør jeg ting fordi det er godt og det er jeg fornøyd med. Måtte dere alle få en bra dag der dere holder til. Cassidy Tvillingene er også en rampegutt og en rampejente som gjør akkurat som vi vil, og vi har bestemt at iskrem er sunt i juni og juli. Og vi ønsker deg en finlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni God lørdag folkens Sviskepott skrev (5 timer siden): God lørdag og ja jeg har hatt to lakrispinneis og enda ikke spist ordentlig frokost. Jeg er ei rampejente som gjør hva jeg vil og ikke det som står i ABC-boka om hva en må fordi det er sunt. Akkurat i disse dager gjør jeg ting fordi det er godt og det er jeg fornøyd med. Måtte dere alle få en bra dag der dere holder til. Vi liker rampefolk 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni N-4K0 skrev (3 timer siden): God lørdag folkens Vi liker rampefolk Entern skrev (16 minutter siden): God lørdag alle sammen Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️ Og jeg ønsker dere en fin lørdagskveld også 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Rapporter Del Skrevet 29. juni Entern skrev (Akkurat nå): Og jeg ønsker dere en fin lørdagskveld også 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagsjunikveld på Lillehammer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå