Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni MR SPEED skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også 19 grader her i Bergen nå.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også 19 grader her i Bergen nå.😊😊 Det er ute jeg har det inne her er slapp trøtt klager nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni MR SPEED skrev (3 minutter siden): Det er ute jeg har det inne her er slapp trøtt klager nå Cassidy Tvillingene har 20 varmegrader inne hos oss nå.🥰🥰 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Her er utte nå Cassidy Tvillingene har 19 varmegrader ute hos oss nå.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Snart bytter jeg snart til onkel skrue jeg er rik Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har 20 varmegrader inne hos oss nå.🥰🥰 Cassidy Tvillingene har 19 varmegrader ute hos oss nå.😊😊 Sorry CC Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Snart bytter jeg snart til onkel skrue jeg er rik MR SPEED skrev (Akkurat nå): Sorry CC Det går bra, Cassidy Tvillingene synes at det er fine temperaturer vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Det går bra, Cassidy Tvillingene synes at det er fine temperaturer vi.♥️♥️ Så feil er 66 varme grader her 👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni MR SPEED skrev (40 minutter siden): Så feil er 66 varme grader her 👎 Cassidy Tvillingene gjetter nok at du tøyser nå, for hvis det hadde vært 66 varmegrader hos deg. Da hadde du blitt en kokt SPEEDY.🥵🥵🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter nok at du tøyser nå, for hvis det hadde vært 66 varmegrader hos deg. Da hadde du blitt en kokt SPEEDY.🥵🥵🤣🤣👍👍 Yes men er varmere inne en ute nå tøyser jeg ikke 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Yes men er varmere inne en ute nå tøyser jeg ikke Cassidy Tvillingene har det også varmere inne enn ute nå. Vi har 20 varmegrader inne, og vi har 15 varmegrader ute nå. Her i Bergen hos oss.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det også varmere inne enn ute nå. Vi har 20 varmegrader inne, og vi har 15 varmegrader ute nå. Her i Bergen hos oss.😊😊 Har dere vifte som sa for mange årstiden cc 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni MR SPEED skrev (3 minutter siden): Har dere vifte som sa for mange årstiden cc Cassidy Tvillingene har viften vår på nå vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni https://www.aftenposten.no/norge/i/nyW88J/denne-vepsen-er-tre-ganger-saa-giftig-som-den-vanlige-for-noen-er-giften-farlig 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): https://www.aftenposten.no/norge/i/nyW88J/denne-vepsen-er-tre-ganger-saa-giftig-som-den-vanlige-for-noen-er-giften-farlig Entern skrev (15 minutter siden): God fredagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️ God fredag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. juni Rapporter Del Skrevet 28. juni Entern skrev (Akkurat nå): God fredag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere får en finfredag på Lillehammer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå