Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Entern skrev (6 minutter siden): 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni LIDER DU DERE I VARMEN IKKE TRYKK DA HER 👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): LIDER DU DERE I VARMEN IKKE TRYKK DA HER 👎 Cassidy Tvillingene vet vi leste det på nettet i dag, og vi liker det ikke.🥵🥵😱😱👎👎 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet vi leste det på nettet i dag, og vi liker det ikke.🥵🥵😱😱👎👎 Kjøpe dere lita go i morgen kald drikke i morgen cc Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Kjøpe dere lita go i morgen kald drikke i morgen cc Cassidy Tvillingene skal få varmen her i Bergen på torsdag.🥵🥵 Men vi skal bare ha varmen i en dag for til helgen får vi regn her i Bergen.🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene skal få varmen her i Bergen på torsdag.🥵🥵 Men vi skal bare ha varmen i en dag for til helgen får vi regn her i Bergen.🌧️🌧️☔☔ Husker vanne å håndkle på hode Åsa hadde dere det men som sakt CC er opp til dere da hvis dere får det jevlig varmt kan ikke stole på været da men lykke til da hvis det blir varm sier HÅNKLE P HODE jeg husker det å sånne andre ting husker uke gamle dere litt usikker husker favoritt bandet dere husker dato da dere er født husker ikke prisen på det Lego settet husker jeg kjøpte nero 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni MR SPEED skrev (31 minutter siden): Husker vanne å håndkle på hode Åsa hadde dere det men som sakt CC er opp til dere da hvis dere får det jevlig varmt kan ikke stole på været da men lykke til da hvis det blir varm sier HÅNKLE P HODE jeg husker det å sånne andre ting husker uke gamle dere litt usikker husker favoritt bandet dere husker dato da dere er født husker ikke prisen på det Lego settet husker jeg kjøpte nero Cassidy Tvillingene skal nok holde ut, for her i Bergen skal vi bare ha varmen i en dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene skal nok holde ut, for her i Bergen skal vi bare ha varmen i en dag. Ok da 👍skal spøre vær dag Åsen har dere det da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) åsen har CC det ☺️☺️❤️❤️😊😊😃😃🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni Værvarselet mitt sier full sol, men utenfor er det fint og grått, uten sol. Jippi. Nyter det enn så lenge. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Her er det herlige 21 grader 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni Du får kose deg med alle gradene dine. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Sviskepott skrev (1 time siden): Værvarselet mitt sier full sol, men utenfor er det fint og grått, uten sol. Jippi. Nyter det enn så lenge. N-4K0 skrev (38 minutter siden): God onsdag MR SPEED skrev (1 time siden): Her er det herlige 21 grader Cassidy Tvillingene ønsker dere en finonsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni MR SPEED skrev (5 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) åsen har CC det ☺️☺️❤️❤️😊😊😃😃🥰 Cassidy Tvillingene har det fint begge to, og vi håper at du har det fint og bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det fint begge to, og vi håper at du har det fint og bra.♥️♥️ I dag helt topp venter på han her lover bilder den tar tid å bygge 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni Akkurat nå ser jeg frem til fredag og søte saker. 😎 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Sviskepott skrev (22 minutter siden): Akkurat nå ser jeg frem til fredag og søte saker. 😎 En grad till fra 21 til 22 grader 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni Mitt vindu er i skyggen og har nå +24,4 Puh! 😕 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå