Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (23 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan du har rå til så mye, nesten 4000kr. 😨 Uansett, drit kult sett da, skulle gjerne hatt det settet selv, hvis jeg hadde rå. 😏 MR SPEED skrev (25 minutter siden): Se her les å se CC ☺️ Maskinfører skrev (53 minutter siden): Ja de var fine 😀😀😀👍👍👍 MR SPEED skrev (1 time siden): Kjøpt nå Bestillingen ble gjennomført 24. jun. 2024, 17:24:47 da hva jo se lengre nede da grunnen til jeg kjøpte det settet det kom ut 2018 gikk ut 2019 7 år siden 👎 er det beste transfomles settet til nå ☺️ har en grunn til kjøpe på Lego settet 3878.kr var bilist til nå selges ikke mere da får angst av hva da film serier musikk forum ja men må være forsiktig spill iPad ikke får angst av er lego kjøpte voltron v29 Lego nr 21311 3878.kr @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Valkyrje. @Maskinfører @Oxalidaceaee @Sviskepott @SprengeMobil @N-4K0 har jeg glemt noen sorry du dere 👎 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandagskveld.♥️♥️ Finmandagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (4 minutter siden): Finmandagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har det fint.♥️♥️ Takk i like måte ja vi har det fint har dere det fint ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (4 minutter siden): Takk i like måte ja vi har det fint har dere det fint ? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har det veldig fint, og vi er glade for å høre at dere også har det fint.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni (endret) Da må alle her ha en riktig Finn mandag tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag husk da SNOPP da PÅ LØRDAG dere alle kvinner å menn Endret 24. juni av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Da må alle her ha en riktig Finn mandag tirsdag onsdag torsdag fredag lørdag husk da SNOPP da PÅ LØRDAG dere alle kvinner å menn Cassidy Tvillingene ser at du glemte godsøndag vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️❤️ Tusen Takk, det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du glemte godsøndag vi.😉😉 Riktig GOOD søndag er dere 2 for nøyd nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (4 minutter siden): Riktig GOOD søndag er dere 2 for nøyd nå Ja Hurra Hurra, nå er uken reddet for Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Ja Hurra Hurra, nå er uken reddet for Cassidy Tvillingene. Den likte jeg kota mi er brukt opp nå vet Åsen dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å @Entern har det sorry jevlig snufs fort deg hm da tirsdag da ☺️ Endret 24. juni av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (2 minutter siden): Den likte jeg kota mi er brukt nå vet Åsen dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å @Entern har sorry jevlig snufs fort deg hm da tirsdag da ☺️ Cassidy Tvillingene har ikke brukt opp likeskvoten vår på lenge nå, vi har vært en flink gutt og en flink jente nå vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke brukt opp likeskvoten vår på lenge nå, vi har vært en flink gutt og en flink jente nå vi.👨🦰👩🦰👍👍 Jeg har 🥲🥲 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jeg har 🥲🥲 Den der kjipe meldingen har Cassidy Tvillingene også fått flere ganger tidligere både på KG og her på Diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (55 minutter siden): Den likte jeg kota mi er brukt opp nå vet Åsen dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å @Entern har det sorry jevlig snufs fort deg hm da tirsdag da ☺️ Oisann 😮😮😮😮 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (47 minutter siden): Jeg har 🥲🥲 Da har du brukt mye likes i dag 😮😮😮😮 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke brukt opp likeskvoten vår på lenge nå, vi har vært en flink gutt og en flink jente nå vi.👨🦰👩🦰👍👍 Ja det har dere 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå