Sviskepott Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Det går over vet dere. ...eller kanskje dere ikke har noe i mot det været? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God St. Hans.👨🦰👩🦰😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (1 minutt siden): Det går over vet dere. ...eller kanskje dere ikke har noe i mot det været? Cassidy Tvillingene likte godt dette været i dag tidlig, for da fikk vi noen flotte torsker på fisketuren vår. Så nå skal vi lage oss en torskemiddag som er stekt selvfanget torsk, kokte poteter og stekt løk.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅😋😋 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Nam, torskemiddag med poteter og stekt løk høres digg ut 😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene likte godt dette været i dag tidlig, for da fikk vi noen flotte torsker på fisketuren vår. Så nå skal vi lage oss en torskemiddag som er stekt selvfanget torsk, kokte poteter og stekt løk.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅😋😋 I like it no i love it 👍👍☺️☺️🥰🥰❤️❤️♥️♥️😜😜🤪🤪😝😝 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene likte godt dette været i dag tidlig, for da fikk vi noen flotte torsker på fisketuren vår. Så nå skal vi lage oss en torskemiddag som er stekt selvfanget torsk, kokte poteter og stekt løk.🐟🐟🐟🐟🥔🥔🥔🥔🧅🧅😋😋 Det høres kjempegodt ut, flinke fiskere. Godt måltid! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Fant ut ta bygge beskrivelsen utfor esken med strikker da Her små mellom store SÅ STORE STRIKKER PASSER TIL LEGO POSER Å 👍👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (3 timer siden): Fant ut ta bygge beskrivelsen utfor esken med strikker da Her små mellom store SÅ STORE STRIKKER PASSER TIL LEGO POSER Å 👍👍 Sviskepott skrev (4 timer siden): Det høres kjempegodt ut, flinke fiskere. Godt måltid! MR SPEED skrev (4 timer siden): I like it no i love it 👍👍☺️☺️🥰🥰❤️❤️♥️♥️😜😜🤪🤪😝😝 N-4K0 skrev (4 timer siden): Nam, torskemiddag med poteter og stekt løk høres digg ut 😋 Tusen Takk, torskemiddagen var digg. Og Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni God kveld til alle som skal være våkne inn i natten. Jeg vil ha skjønnhetssøvn før tolv. Natta herfra. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sviskepott skrev (Akkurat nå): God kveld til alle som skal være våkne inn i natten. Jeg vil ha skjønnhetssøvn før tolv. Natta herfra. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Sier riktig GOOD natt alle her kvinner å mannfolk ❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni MR SPEED skrev (11 minutter siden): Sier riktig GOOD natt alle her kvinner å mannfolk ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni Fra meg også. En uendelighet av ukedager lever vi. Hvorfor kan vi ikke bare fortsette rett frem i et liv ...i stedet for å bli som hamstere i et hjul, rundt og rundt, til ingen nytte. Vi er på stedet vi startet. Alltid. 🙄 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni (endret) Hei dere Åsen har dere det her ok her de hjertene er til mine venner alle venner her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Endret 24. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (2 timer siden): Hei dere Åsen har dere det her ok her de hjertene er til mine venner alle venner her ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Sviskepott skrev (4 timer siden): Fra meg også. En uendelighet av ukedager lever vi. Hvorfor kan vi ikke bare fortsette rett frem i et liv ...i stedet for å bli som hamstere i et hjul, rundt og rundt, til ingen nytte. Vi er på stedet vi startet. Alltid. 🙄 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Kjøpt nå Bestillingen ble gjennomført 24. jun. 2024, 17:24:47 da hva jo se lengre nede da grunnen til jeg kjøpte det settet det kom ut 2018 gikk ut 2019 7 år siden 👎 er det beste transfomles settet til nå ☺️ har en grunn til kjøpe på Lego settet 3878.kr var bilist til nå selges ikke mere da får angst av hva da film serier musikk forum ja men må være forsiktig spill iPad ikke får angst av er lego kjøpte voltron v29 Lego nr 21311 3878.kr @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Valkyrje. @Maskinfører @Oxalidaceaee @Sviskepott @SprengeMobil @N-4K0 har jeg glemt noen sorry du dere 👎 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (12 minutter siden): Kjøpt nå Bestillingen ble gjennomført 24. jun. 2024, 17:24:47 da hva jo se lengre nede da grunnen til jeg kjøpte det settet det kom ut 2018 gikk ut 2019 7 år siden 👎 er det beste transfomles settet til nå ☺️ har en grunn til kjøpe på Lego settet 3878.kr var bilist til nå selges ikke mere da får angst av hva da film serier musikk forum ja men må være forsiktig spill iPad ikke får angst av er lego kjøpte voltron v29 Lego nr 21311 3878.kr @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Valkyrje. @Maskinfører @Oxalidaceaee @Sviskepott @SprengeMobil @N-4K0 har jeg glemt noen sorry du dere 👎 Ja de var fine 😀😀😀👍👍👍 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 22.6.2024 den 10:09 PM): Cassidy Tvillingene sliter med tregt internett, så videoen bare stopper opp heletiden. Se her les å se CC ☺️ 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni MR SPEED skrev (40 minutter siden): Kjøpt nå Bestillingen ble gjennomført 24. jun. 2024, 17:24:47 da hva jo se lengre nede da grunnen til jeg kjøpte det settet det kom ut 2018 gikk ut 2019 7 år siden 👎 er det beste transfomles settet til nå ☺️ har en grunn til kjøpe på Lego settet 3878.kr var bilist til nå selges ikke mere da får angst av hva da film serier musikk forum ja men må være forsiktig spill iPad ikke får angst av er lego kjøpte voltron v29 Lego nr 21311 3878.kr @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Valkyrje. @Maskinfører @Oxalidaceaee @Sviskepott @SprengeMobil @N-4K0 har jeg glemt noen sorry du dere 👎 Jeg skjønner ikke hvordan du har rå til så mye, nesten 4000kr. 😨 Uansett, drit kult sett da, skulle gjerne hatt det settet selv, hvis jeg hadde rå. 😏 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå